Η έκτη συνάντηση στο πρόγραμμα Ταξίδι στο όνειρο έχει να κάνει με τα συναισθήματα. Χορέψαμε ο καθένας μόνος του, ακολουθώντας τη μουσική. Όταν σταματούσε η μουσική τα παιδιά έμεναν ακίνητα με την στάση που είχαν εκείνη τη στιγμή. Παρατήρησαν το σώμα τους και την αναπνοή τους.
Σε ένα κουτί μέσα έβαλα εικόνες με συναισθήματα. Τα παιδιά σε κύκλο σηκώνονται ένα- ένα , τραβούν μια φατσούλα - καρτελάκι και κάνουν παντομίμα το συναίσθημα που έπιασαν. Η υπόλοιπη ομάδα πρέπει να ανακαλύψει το συναίσθημα.
Συζήτηση στην ολομέλεια. Ανακαλύψαμε όλοι μαζί τα συναισθήματά μας. Μιλήσαμε για το τι μας κάνει χαρούμενους λυπημένους κλπ. Έκανα 3 σπίτια.
Χώρισα τα παιδιά σε 3 ομάδες και τους μοίρασα από ένα σπίτι και φατσούλες συναισθημάτων.
Τους ζήτησα να φτιάξουν μικρές ιστορίες και να βάλουν για ήρωες τις φατσούλες συναισθημάτων.Κάθε ομάδα σκέφτηκε και αντάλλαξε ιδέες για την ιστορία
Αφού μου είπαν τις ιστορίες τους τις έγραψα και έπειτα η κάθε ομάδα παρουσίασε την ιστορία της.
Σε ένα κουτί μέσα έβαλα εικόνες με συναισθήματα. Τα παιδιά σε κύκλο σηκώνονται ένα- ένα , τραβούν μια φατσούλα - καρτελάκι και κάνουν παντομίμα το συναίσθημα που έπιασαν. Η υπόλοιπη ομάδα πρέπει να ανακαλύψει το συναίσθημα.
Συζήτηση στην ολομέλεια. Ανακαλύψαμε όλοι μαζί τα συναισθήματά μας. Μιλήσαμε για το τι μας κάνει χαρούμενους λυπημένους κλπ. Έκανα 3 σπίτια.
Χώρισα τα παιδιά σε 3 ομάδες και τους μοίρασα από ένα σπίτι και φατσούλες συναισθημάτων.
Τους ζήτησα να φτιάξουν μικρές ιστορίες και να βάλουν για ήρωες τις φατσούλες συναισθημάτων.Κάθε ομάδα σκέφτηκε και αντάλλαξε ιδέες για την ιστορία
Αφού μου είπαν τις ιστορίες τους τις έγραψα και έπειτα η κάθε ομάδα παρουσίασε την ιστορία της.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου