Ξεκινήσαμε τη δράση διερευνώντας τι είναι ευτυχία;
Κρύψαμε από πριν στην τάξη, χαρτάκια με τα γράμματα που αποτελούν τη λέξη ευτυχία. Μπαίνοντας στην τάξη με ανήσυχη και αγχωμένη έκφραση ρωτώ τα παιδιά πώς νιώθουν σήμερα. Αποτυπώσαμε όλοι το συναίσθημα σε χαρτάκια.Στο χαρτάκι το δικό μου υπήρχε ζωγραφισμένο το συναίσθημα άγχος, αναστάτωση, ανησυχία γιατί αισθάνομαι ότι έχασα κάτι. Τι
λέτε ότι είναι αυτό; Είναι κάτι που δεν πιάνεται…
Κάτι που όλοι οι άνθρωποι θέλουν. Αποτελείται από τέσσερις συλλαβές και εφτά
γράμματα τα οποία έχω κρύψει καλά μέσα στην τάξη.
Ψάξτε να βρείτε τις καρτέλες με τα γράμματα! Όποιο παιδί βρίσκει μια καρτέλα
την φέρνει. Έπειτα σειροθετούμε τα γράμματα για να
δούμε ποια λέξη σχηματίζεται». Πού κρύβεται άραγε η ευτυχία; Διαβάσαμε το παραμύθι
«Τα Φλαφ της ευτυχίας», της Μαρίνας Γιώτη, εκδ.
Διόπτρα.
Ποιο είναι το μήνυμα του βιβλίου;
πού βρίσκεται τελικά η ευτυχία;
ποιο είναι το μυστικό για μια ευτυχισμένη ζωή;
Πρέπει να αναγνωρίζουμε
αυτά που έχουμε και να λέμε ευχαριστώ είναι ΕΝΑ από τα μυστικά για μια
ευτυχισμένη ζωή. Τι είναι ευτυχία για τα παιδιά;
Όλα τα μπλουζάκια απλώθηκαν στην αυλή.
Με τον συμβολικό αυτό τρόπο, τα παιδιά άπλωσαν ευτυχία γύρω τους επιδιώκοντας να συνδράμουν στο να ανάψει μέσα σε όσους/ες δουν τις φανελίτσες το φως που θα τους/τις βοηθήσει να διακρίνουν ότι η ευτυχία είναι στα απλά και καθημερινά της ζωής – σε αυτά που βρίσκονται γύρω μας – κοντά μας. Μέσα από τις φανέλες τους τα παιδιά έδωσαν ιδέες για το πού μπορεί να βρει κανείς την Ευτυχία, αποδεικνύοντας πως για να πετύχει η συνταγή χρειάζεται φαντασία, δημιουργικότητα, θέληση και πίστη ότι "μπορούμε να γίνουμε εμείς η αλλαγή που θέλουμε να δούμε στον κόσμο".