Κυριακή 18 Ιουλίου 2021

Φορώντας τη μάσκα μου μπορώ....

 Ολο το πρόγραμμα σε μία ανάρτηση

Λογότυπο, μασκότ και παρουσίαση σχολείου και τόπου

Δράσεις ΟκτωβρίουΧριστουγεννιάτικη κάρτα με ευχές

Με την μάσκα μου μπορώ… Όχι στη βία να πω

Με τη μάσκα μου μπορώ… τα δικαιώματά μου να διεκδικώ...

Με την μάσκα μου μπορώ… Να ταξιδέψω στον κόσμο αυτό

Συνεργατικά παιχνίδια- Ο Super Ήρωας, μέσα από μάτια των παιδιών

Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2021
http://litsagaziotou.blogspot.com/2021/02/2021.html

Φορώντας τη μάσκα μου μπορώ... να σταματήσω τον εκφοβισμό
http://litsagaziotou.blogspot.com/2021/03/6.html

Φορώντας τη μάσκα μου μπορώ... να εξερευνώ!!!


Συμμετοχή στο μαθητικό διαγωνισμό του European School Radio: Καν' το να ακουστεί

Συμμετοχή στο μαθητικό διαγωνισμό: 5α You Smile Awards


Μάσκα, η πολυπρόσωπη

Οι μάσκες συναντήθηκαν σε γκαλερί στη Θεσσαλονίκη

Αξιολόγηση και διάχυση του προγράμματος









Κυριακή 11 Ιουλίου 2021

Τέλος σχολικής χρονιάς - ενθύμια

 Οι σακούλες για να βάλουμε τις εργασίες μας




Φωτογράφιση στο στόμα στου καρχαρία. Τον φοβάται κανείς; Οχι βέβαια!!!!! 




Εικαστικές δημιουργίες









Βιβλίο με αριθμούς

Βιβλίο με γράμματα
Αναμνήσεις μιας χρονιάς









Και κάτι από μένα για πάντα δικό σας 

Τα ενθύμιά μας



Και μια αναμνηστική ομαδική φωτογραφία που μπήκε σε κορνίζα



ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΑΓΑΠΕΣ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!!!

















https://www.redtedart.com/diy-paper-fish-crafts/

Παρασκευή 9 Ιουλίου 2021

Εργαστήρια Δεξιοτήτων Θεματικός Αξονας «Δημιουργώ και Καινοτομώ- Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία

 Θεματική: Δημιουργώ και Καινοτομώ- Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία 

Υποθεματική: STEM/STEAM Εκπαιδευτική Ρομποτική μέσα από τον κύκλο του Νερού και την Υδροδυναμική

1ο εργαστήριο
Αφήγηση παραμυθιού «Η ιστορία μιας σταγόνας»
Προβολή βίντεο με θέμα τον κύκλο του νερού. Συζήτηση για τον κύκλο του νερού και τη σημασία του νερού στη ζωή μας και επεξήγηση εννοιών όπως εξάτμιση, συμπύκνωση, συγκέντρωση κτλ. Ακολουθεί παιχνίδι ερωτήσεων σχετικών με το περιεχόμενο του βίντεο. Επιπλέον γίνεται ακρόαση του ποιήματος του Ζαχαρία Παπαντωνίου: «Από που ήρθες ποταμάκι»


2ο εργαστήριο

Δημιουργία μακέτας με θέμα τον κύκλο του νερού.



3ο εργαστήριο
Με το πρόγραμμα mind map τα παιδιά δημιουργούν εννοιολογικό χάρτη.


Με το λογισμικό kidspiration τα παιδιά βάζουν σε σειρά εικόνες που υπάρχουν ανακατεμένες στην οθόνη σχετικές με τον κύκλο του νερού.




4ο εργαστήριο

Στο Tux paint και τα παιδιά καλούνται να εκφραστούν δημιουργικά και να ζωγραφίσουν σε ομάδες κάθε μια φάση του κύκλου του νερού.





Κολάζ ο κύκλος του νερού


5ο εργαστήριο
Δραστηριότητα 1η : Ανάγνωση του μύθου «Ο Ηρακλής και οι στάβλοι του βασιλιά Αυγεία».
Τα παιδιά ζωγράφισαν ότι τους άρεσε από τον μύθο








Μακέτα "Οι στάβλοι του Αυγεία ο Ηρακλής και το ποτάμι"

Συζητάμε με τα παιδιά για τη δύναμη του νερού και ζητάμε να μας πουν με τι υλικά θα μπορούσαν να κατασκευάσουν ένα φράγμα;













Βγήκαμε έξω να πειραματιστούμε σχετικά με το πως θα φτιάξουμε ένα φράγμα. Είδαμε ότι με τα χόρτα δεν μπορούμε ούτε με τις πέτρες γιατί το νεράκι φεύγει από τις τρυπούλες όπως είπαν τα παιδιά αλλά ούτε με τα τουβλάκια. Κυρία να βάλουμε τσιμέντο στα τουβλάκια όπως οι χτίστες είπε ένα νήπιο. Μα δεν έχουμε τσιμέντο τι άλλο θα μπορούσαμε να βάλουμε; Πλαστελίνη!!!







Κάναμε τηλεδιάσκεψη με την υπεύθυνη της διεύθυνσης επικοινωνίας και εταιρικών σχέσεων της ΕΥΔΑΠ Αθηνών η οποία μας μίλησε για το φράγμα του Μαραθώνα και γενικά για το νερό




Τα παιδιά κάνουν υποθέσεις και πειράματα για διάφορα υλικά και την διαλυτότητα τους στο νερό και ανακαλύπτουν το φαινόμενο της τήξης και της πήξης μέσα από πειράματα.


                                                  

Δημιουργούν  παζλ, στο οποίο περιγράφεται κατά χρονική ακολουθία, ο κύκλος του νερού. Το ζωγραφίζουν, το κόβουν και στη συνέχεια το συναρμολογούν.


6ο εργαστήριο 

Η εκπαιδευτικός παρουσιάζει στα παιδιά το ρομπότ Βee-bot, τις εντολές που μπορούν να προγραμματίσουν και τις κατευθύνσεις προς τις οποίες μπορεί να κινηθεί. Χρησιμοποιεί καρτέλες με σύμβολα (βελάκια ίδια με αυτά που υπάρχουν πάνω στο ρομπότ) για να κατανοήσουν τη χρήση του κάθε συμβόλου και τ’ αντιπαραβάλει με άλλα γνωστά σήματα της καθημερινότητας π.χ. της τροχαίας.

Εργαστήριο 7  

Τα παιδιά προγραμματίζουν το Bee-Bot προκειμένου να κάνει τη διαδρομή του κύκλου του νερού αφού δημιούργησαν τις εικόνες για τον κύκλο του νερού.                                 

και προγραμμάτισαν το ρομπότ




Αυτοαξιολόγηση

Έπαινοι συμμετοχής για τη συμμετοχή των παιδιών στα εργαστήρια δεξιοτήτων

Υλικό από

https://blogs.sch.gr/nipkera/2020/05/24/nero/