Με αγάπη και ενδιαφέρον για τα παιδιά δημιούργησα αυτό το blog. Σκοπός μου η καταγραφή δραστηριοτήτων από την υπέροχη ζωή των παιδιών στο νηπιαγωγείο καθώς και η επικοινωνία με εκπαιδευτικούς, γονείς, παιδιά..........Με την ελπίδα αυτή η προσπάθεια να συνεχιστεί για τα επόμενα χρόνια σας καλωσορίζω και σας εύχομαι καλή περιήγηση!
Σάββατο 15 Ιουνίου 2024
Επίσκεψη τροχονόμου στο σχολείο μας
Στο πλαίσιο της ενασχόλησης με το θέμα της Κυκλοφοριακής Αγωγής ήρθε στο σχολείο μας ο Διοικητής του Αστυνομικού Τμήματος Προσοτσάνης κ. Αναστάσιος Γιαγκουζίδης. Μας μίλησε για τον Κ.Ο.Κ. (Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας) και για τον τρόπο με τον οποίο κινούνται τα οχήματα και οι πεζοί. Μας βοήθησε ακόμη να κατανοήσουμε τους κανόνες της οδικής συμπεριφοράς και να αναπτύξουμε δεξιότητες ασφαλούς μετακίνησης, αντίληψης και αντιμετώπισης των κινδύνων του δρόμου. Τα παιδιά συμμετείχαν ενεργά και με χαρά καθ’ όλη τη διάρκεια της παρουσίασης! Τον ευχαριστούμε από καρδιάς που αμέσως ανταποκρίθηκε στην πρόσκλησή μας.
Eργαστήρια δεξιοτήτων - "Θάλα-SoS-α χωρίς πλαστικά"
Εργαστήρια δεξιοτήτων Θεματική ενότητα: Φροντίζω το περιβάλλον Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά "Θάλα-SoS-α χωρίς πλαστικά".
Ποιοι είναι οι κίνδυνοι για τα θαλάσσια ζώα;
Σκοπός του προγράμματος είναι οι μαθητές και οι μαθήτριες να αποκτήσουν θετική στάση σχετικά με τη μείωση των πλαστικών απορριμμάτων, αναγνωρίζοντας τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις που έχουν ειδικότερα στη θαλάσσια ζωή, να αναστοχαστούν ως προς την προσωπική τους ευθύνη και να υιοθετήσουν συγκεκριμένες συμπεριφορές που συμβάλλουν θετικά στη μείωση των πλαστικών απορριμμάτων στην καθημερινή ζωή.
Μάθαμε για τον κόσμο του βυθού
Τα παιδιά κάθονται σε κύκλο. Ένα παιδί πετάει ένα μπαλάκι σε ένα άλλο στον κύκλο και εκείνο θα πρέπει να πει μια λέξη σχετική με τη θάλασσα. Στο τέλος του παιχνιδιού τα παιδιά ζωγραφίζουν αυτό που είπαν. Στο κέντρο του κύκλου τοποθετείται ένα μεγάλο μπλε πανί και τα παιδιά με τις ζωγραφιές τους δημιουργούν ένα θαλάσσιο τοπίο. Δημιουργούν μια ιστορία του βυθού.
Με βάση αυτές τις εικόνες δημιουργήθηκε μια ιστορία για τον βυθό από τα παιδιά. Μπορείτε να τη δείτε εδ. Πατώντας επάνω στο μεγάφωνο είναι η αφήγηση από τα παιδιά. https://read.bookcreator.com/mP2m2eMYEgRXXRQ6T2AnKen6tUl1/thxCd37ySbGPbw58IkUAgw
Eνα μήνυμα ήρθε στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο του σχολείου. Αποστολέας έγραφε «ο Πητ και η Πατ, οι επιστήμονες των θαλασσών» και «Λέτα, χελώνα καρέτα καρέτα». Οι τρεις ήρωες τους ζητούν να παρατηρήσουν και να περιγράψουν τις φωτογραφίες που τους στέλνουν, που δείχνουν τι συναντούν στα ταξίδια τους στη θάλασσα.
Τα παιδιά περιγράφουν τις φωτογραφίες, στις οποίες απεικονίζονται πλαστικά απορρίμματα στη θάλασσα και σε ακτές.
Απαντούν σε ερωτήματα όπως: τι παρατηρείτε; γατί βρίσκονται αυτά τα αντικείμενα εκεί; πού ήταν πριν, πώς βρέθηκαν εκεί, κ.ά. Τα παιδιά λένε τη γνώμη τους, αν θεωρούν καλό ή κακό που η θάλασσα και οι ακτές έχουν πλαστικά απορρίμματα και γιατί και τι μπορεί να συμβεί στα ζώα της θάλασσας, όταν σε αυτή υπάρχουν πλαστικά απορρίμματα.
Τα παιδιά προβληματίστηκαν βλέποντας τα βίντεο "
Μια φορά κι ένα... μπουκάλι! // Τα παραμύθια της κυρα-Ρήνης "Μακροβούτια παρέα με πλαστικά" https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/11090#
Ποιοι είναι οι κίνδυνοι για τα θαλάσσια ζώα;
Το ταξίδι του πλαστικού
Τα παιδιά, πληροφορούνται μέσα από σχετικές ιστοσελίδες για τους πιθανούς τρόπους αντικατάστασης πλαστικών αντικειμένων μιας χρήσης με άλλα υλικά και ενδεδειγμένους τρόπους συμπεριφοράς.
Δημιουργία αφίσας με το δικό μας μήνυμα
Κάναμε κι ένα πείραμα για τη ρύπανση των θαλασσών από τις πετρελαιοκηλίδες
Κάναμε κι ένα πείραμα για τη ρύπανση των θαλασσών από τις πετρελαιοκηλίδες
Τρίτη 11 Ιουνίου 2024
Hercules the founder of the olympic games etwinning
Το etwinning πρόγραμμα Hercules the founder of the olympic games ξεκίνησε να υλοποιείται τον Δεκέμβριο του 2023. Συμμετέχουν 23 σχολεία,10 χώρες, 458 μαθητές, 35 εκπαιδευτικοί. Σκοπός του έργου είναι να γνωρίσουμε τον μυθικό ήρωα Ηρακλή ο οποίος ίδρυσε τους Ολυμπιακούς αγώνες, κάνοντας ένα ταξίδι στον χρόνο. Το έργο ίδρυσε το 5ο νηπιαγωγείο Δράμας μαζί με το Νηπιαγωγείο Djulici Zajecar από τη Σερβία.
Στόχοι του έργου είναι:
Στόχοι του έργου είναι:
Να έρθουν σε επαφή με την ελληνική μυθολογία
Να διακρίνουν την παιδικότητα, την καλοσύνη και την ηθική του Ηρακλή.
Να γίνει διάδοση της πολιτιστικής κληρονομιάς και της Ελληνικής καταγωγής των Ολυμπιακών Αγώνων
Να χρησιμοποιηθεί ο Η/Υ ως εργαλείο άντλησης και επεξεργασίας πληροφοριών.
Να αναπτυχθεί το ομαδικό πνεύμα και οι δεξιότητες συνεργασίας.
Να μάθουν διασκεδάζοντας και να συναγωνίζονται με ευγενική άμιλλα
Καταρχήν έγινε η γνωριμία μεταξύ των μελών των σχολείων. Να διακρίνουν την παιδικότητα, την καλοσύνη και την ηθική του Ηρακλή.
Να γίνει διάδοση της πολιτιστικής κληρονομιάς και της Ελληνικής καταγωγής των Ολυμπιακών Αγώνων
Να χρησιμοποιηθεί ο Η/Υ ως εργαλείο άντλησης και επεξεργασίας πληροφοριών.
Να αναπτυχθεί το ομαδικό πνεύμα και οι δεξιότητες συνεργασίας.
Να μάθουν διασκεδάζοντας και να συναγωνίζονται με ευγενική άμιλλα
Δημιουργήθηκαν με ζωντανή κλήρωση τα ζευγάρια συνεργασίας. 12 τα ζευγάρια όσοι και οι άθλοι του Ηρακλή. Δημιουργήθηκε ένα άλμπουμ με τα σχολεία τα οποία συμμετέχουν στο πρόγραμμα
Για το λογότυπο του έργου κάθε σχολείο κατέθεσε τη δική του πρόταση. Η δική μας πρόταση.
Μάθαμε τους 12 θεούς του Ολύμπου και τα σύμβολά τους!2. Μητέρα του Ηρακλή ήταν η Αλκμήνη που ήταν παντρεμένη με το Βασιλιά Αμφιτρύωνα. ο Δίας για να ξεγελάζει την Αλκμήνη πήρε τη μορφή του άντρα της.
Απαντήσαμε σε μια σειρά από ερωτήσεις εδώ
Από το νηπιαγωγείο Στίβου Θεσσαλονίκης .
3. Ενδιαφέρον είχε η ανακοίνωση του Δία ότι θα γίνει πατέρας !
Είδαμε το βίντεο που μας ετοίμασαν το 2ο Νηπιαγωγείο Καλλονής.
14. Ο Βασιλιάς των Θηβών ο Κρέων για να τον ευχαριστήσει του έδωσε για γυναίκα του, την κόρη του τη Μεγάρα. Τα παιδιά από Gradinita cu Program Prelungit Guliver της Ρουμανίας μας προτείνουν να φτιάξουμε ένα παζλ .15. ο Ηρακλής με τη Μεγάρα παντρεύτηκαν και κάνανε πολλά παιδιά . Ζούσαν πολύ ευτυχισμένοι. Βοηθάμε τον Ηρακλή μέσα από έναν λαβύρινθο που φτιάξανε στο νηπιαγωγείο Şehit Ahmet Aytemur Anaokulu Battalgazi/Malatya της Τουρκίας να φτάσει στη γυναίκα του τη Μεγάρα.16. Η Ήρα έστειλε την Άτη της θεά της συμφοράς να θολώσει το μυαλό του Ηρακλή. Δηλαδή να τον τρελάνει . Το 5ο Νηπιαγωγείο Δράμας έδωσε αυτό το μοτίβο ως εργασία εδώ17.Ο Ηρακλής μέσα στην θολούρα που άπλωσε η θεά της συμφοράς στο μυαλό του σκότωσε τη γυναίκα του και τα παιδιά του. Από το σχολείο Toki Bahar ilkokulu Yeşilyurt/Malatya Τουρκίας μας έδωσαν ένα παζλ18. Η Θεά Αθηνά υποστήριζε τον Ηρακλή . Έτσι και σε αυτήν την περίπτωση για να τον συνεφέρει από τη τρέλα του πέταξε μια πέτρα που τον ζάλισε και τον έκανε να αποκοιμηθεί . Όταν συνήλθε κατάλαβε το κακό που είχε κάνει . Εδώ είναι το παζλ με τη Θεά Αθηνά !19. Για να εξιλεωθεί για το κακό που έκανε και για να πάρει συγχώρεση από τους Θεούς ο Ηρακλής πηγαίνει το μαντείο των Δελφών . Εκεί η πυθία μιλάει με γρίφους και τα παιδιά από τα Παράκοιλα Λέσβου μας έδωσαν αινίγματα να λύσουμε εδώ .
20.Mελετήσαμε αρχαία αγγεία Αντιστοιχίσαμε και κάθε αγγείο με τη σκιά του μια εργασία που βρήκαμε εδώ21. Μαθαίνουμε για το μαντείο των Δελφών . Την Πυθία και το χρησμό που έδωσε στον Ηρακλή, όταν πήγε να ζητήσει εξιλέωση , συγχώρεση για τις πράξεις του απέναντι στην οικογένειά του εδώ . Ενώ οι φίλοι μας από το 1ο Νηπιαγωγείο Καλλονής μας δίνουν την ευκαιρία να παίξουμε με τον πηλό και σύμφωνα με τις οδηγίες τους φτιάξαμε τα δικά μας αγάλματα!
22. Οι μαθητές από το 3ο Νηπιαγωγείο Ωραιόκαστρου μας ετοίμασαν ένα παιχνίδια διαδρομών.
Λιοντάρι ΝεμέαςΛερναία ΎδραΕλάφι της Κερύνειας
Επίσης δημιουργήθηκε ένα παιχνίδι σε συνεργασία με το 5ο Νηπιαγωγείο Δράμας για τον άθλο "Τα βόδια του Γηρυόνη". https://docs.google.com/presentation/d/1rpNzgAjrxBzKW7_QmSHGkI1mWSMN9VY7giOyszvLKkM/edit?usp=sharing
Μετά από ψηφοφορία που έγινε αυτό είναι το λογότυπο που συγκέντρωσε τις περισσότερες ψήφους.
Με τον ίδιο ακριβώς τρόπο έγινε επιλογή του σχεδίου της μασκότ . Το δικό μας σχέδιοκαι μετά από ψηφοφορία ψηφίστηκε η παρακάτω μασκότ.Κάθε σχολείο έκανε μια τρισδιάστατη κούκλα ανάλογη με τη μασκότ που ψηφίστηκε. Γνωρίσαμε τη ζωή του Ηρακλή από τη γέννησή του μέχρι τη στιγμή που πηγαίνει στον Ευρυσθέα για να εκτελέσει τις εντολές του . Για το σκοπό αυτό δημιουργήθηκαν 24 ερωτήσεις- απαντήσεις. Κάθε σχολείο διάλεξε ένα θέμα. Όλες οι δραστηριότητες ανέβηκαν σε ένα συνεργατικό εργαλείο χρονογραμμής. 1 .Ο πατέρας του Ηρακλή ήταν ο Θεός Δίας. Παρακολουθήσαμε το βίντεο από το Ιδιωτικό Νηπιαγωγείο Aladdin Κύπρου
Μάθαμε τους 12 θεούς του Ολύμπου και τα σύμβολά τους!2. Μητέρα του Ηρακλή ήταν η Αλκμήνη που ήταν παντρεμένη με το Βασιλιά Αμφιτρύωνα. ο Δίας για να ξεγελάζει την Αλκμήνη πήρε τη μορφή του άντρα της.
Απαντήσαμε σε μια σειρά από ερωτήσεις εδώ
Από το νηπιαγωγείο Στίβου Θεσσαλονίκης .
3. Ενδιαφέρον είχε η ανακοίνωση του Δία ότι θα γίνει πατέρας !
Είδαμε το βίντεο που μας ετοίμασαν το 2ο Νηπιαγωγείο Καλλονής.
4. Η Θεά Ήρα μόλις έμαθε ότι ο Δίας θα αποκτήσει γιο με άλλη γυναίκα ζήλεψε !Από το 12ο Δημοτικό σχολείο Ρόδου.
Απαντήσαμε στο κουίζ με τις ερωτήσεις https://wordwall.net/el/resource/68439777και παρακολουθήσαμε https://video.link/w/t04_U8-35pg
5. Σκέφτηκε λοιπόν η Ήρα να παιδεύσει τον Δία. Του ζητάει να ορκιστεί ότι το παιδί που θα γεννηθεί μετά τα μεσάνυχτα θα γίνει άρχοντας που θα τον υπακούνε όλοι. Μόλις το καταφέρνει βάζει σε εφαρμογή το σχέδιό της. Ζητάει από τις μοίρες να δέσουν τα χέρια τους για να καθυστερήσει τη γέννηση του Ηρακλή και από τη Θεά των τοκετών να προκαλέσει τη γέννα του Ευρυσθέα. Το 11ο Νηπιαγωγείο Κομοτηνής μας ετοίμασε ένα παιχνίδι μνήμης https://learningapps.org/watch?v=pjpan5q35246.Έτσι λοιπόν γεννάει πρώτα η Νικίππη τον Ευρυσθέα παρόλου που ήταν μόνο 7μηνών έγκυος και αμέσως μετά γεννιέται ο Ηρακλής . Το 5ο νηπιαγωγείο Δράμας ετοίμασε στον υπολογιστή την ένα φύλλο εργασίας με μαθηματικά : Οι αριθμοί 7 και 9
7. ο Ηρακλής αφού γεννήθηκε δεύτερος είναι υποχρεωμένος να υπακούει τον Ευρυσθέα που θα γίνει Βασιλιάς αφού έτσι ορκίστηκε ο Δίας . Εργασία για τη διάκριση μεγεθών . Ποιος είναι ο πιο μεγάλος Ευρυσθέας, Ηρακλής το πιο μεγάλο τόξο;
5. Σκέφτηκε λοιπόν η Ήρα να παιδεύσει τον Δία. Του ζητάει να ορκιστεί ότι το παιδί που θα γεννηθεί μετά τα μεσάνυχτα θα γίνει άρχοντας που θα τον υπακούνε όλοι. Μόλις το καταφέρνει βάζει σε εφαρμογή το σχέδιό της. Ζητάει από τις μοίρες να δέσουν τα χέρια τους για να καθυστερήσει τη γέννηση του Ηρακλή και από τη Θεά των τοκετών να προκαλέσει τη γέννα του Ευρυσθέα. Το 11ο Νηπιαγωγείο Κομοτηνής μας ετοίμασε ένα παιχνίδι μνήμης https://learningapps.org/watch?v=pjpan5q35246.Έτσι λοιπόν γεννάει πρώτα η Νικίππη τον Ευρυσθέα παρόλου που ήταν μόνο 7μηνών έγκυος και αμέσως μετά γεννιέται ο Ηρακλής . Το 5ο νηπιαγωγείο Δράμας ετοίμασε στον υπολογιστή την ένα φύλλο εργασίας με μαθηματικά : Οι αριθμοί 7 και 9
7. ο Ηρακλής αφού γεννήθηκε δεύτερος είναι υποχρεωμένος να υπακούει τον Ευρυσθέα που θα γίνει Βασιλιάς αφού έτσι ορκίστηκε ο Δίας . Εργασία για τη διάκριση μεγεθών . Ποιος είναι ο πιο μεγάλος Ευρυσθέας, Ηρακλής το πιο μεγάλο τόξο;
8. Οι μαθητές του Lopšelis-darželis “Vaivorykštė” από τη Λιθουανία ζωγράφισαν το δίδυμο αδερφό του Ηρακλή τον Ιφικλή και μια εργασία για τις ομοιότητες και τις διαφορές !
9. Ενώ ο Ηρακλής ήταν ακόμα στην κούνια , η Ήρα στέλνει 2 φίδια φαρμακερά! Ο Ηρακλής τα έπνιξε με τα δυο του χέρια!
Τα παιδιά από το νηπιαγωγείο Βίβλου της Νάξου μας ετοίμασαν ένα επιτραπέζιο φιδάκι !
Τα παιδιά από το νηπιαγωγείο Βίβλου της Νάξου μας ετοίμασαν ένα επιτραπέζιο φιδάκι !
Και ένα παζλ https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=386f09bb9c6d
10. ‘Όταν μεγάλωσε ο Ηρακλής για ήταν πολύ δυνατός και οξύθυμος . Ο Αμφιτρύωνας για να τον βοηθήσει να μάθει να ελέγχει το θυμό του τον έστειλε στο Κιθαιρώνα μαζί με τους βοσκούς να βόσκει τα ζώα του. Εμείς πώς μπορούμε να τον ελέγξουμε ; Γύρνα τον τροχό και μάθε . Από το νηπιαγωγείο PU Milka Dimanić Vlasotince της Σερβίας .
11. Οι μαθητές του 1ου νηπιαγωγείου Αρναίας μας παροτρύνουν να αναζητήσουμε στο χάρτη τη διαδρομή από τη Θήβα στον Κιθαιρώνα . Το κάναμε στο google maps . Βέβαια η περιήγηση γίνεται στο σήμερα.12. Όταν ο Ηρακλής αποφάσισε να φύγει από τον Κιθαιρώνα συνάντησε σε ένα σταυροδρόμι δύο γυναίκες. Η Μία ήταν η Αρετή , Η άλλη λεγόταν Ευτυχία για όσους την προτιμούσαν, ενώ Κακία για όσους την περιφρονούσαν. Κάθε γυναίκα προσπάθησε να τον δελεάσει . Αρετή: Χωρίς κόπο και φροντίδα δεν μπορούμε να αποκτήσουμε κανένα αγαθό ! Και ο Ηρακλής ακολούθησε τον δρόμο της Αρετής.
Ετοιμάσαμε για τους φίλους μας ένα sudoku εδώ .
13. Ο Ηρακλής βοήθησε τη Θήβα να απαλλαγεί από φόρους που είχε επιβάλλει με τη βία ο Εργίνος. Οι μαθητές από το νηπιαγωγείο Fatma Aliye Borsa Κωνσταντινούπολης μας έβαλαν να μετρήσουμε αγελάδες και πρόβατα που ήθελε ο Εργίνος ως φόρο !14. Ο Βασιλιάς των Θηβών ο Κρέων για να τον ευχαριστήσει του έδωσε για γυναίκα του, την κόρη του τη Μεγάρα. Τα παιδιά από Gradinita cu Program Prelungit Guliver της Ρουμανίας μας προτείνουν να φτιάξουμε ένα παζλ .15. ο Ηρακλής με τη Μεγάρα παντρεύτηκαν και κάνανε πολλά παιδιά . Ζούσαν πολύ ευτυχισμένοι. Βοηθάμε τον Ηρακλή μέσα από έναν λαβύρινθο που φτιάξανε στο νηπιαγωγείο Şehit Ahmet Aytemur Anaokulu Battalgazi/Malatya της Τουρκίας να φτάσει στη γυναίκα του τη Μεγάρα.16. Η Ήρα έστειλε την Άτη της θεά της συμφοράς να θολώσει το μυαλό του Ηρακλή. Δηλαδή να τον τρελάνει . Το 5ο Νηπιαγωγείο Δράμας έδωσε αυτό το μοτίβο ως εργασία εδώ17.Ο Ηρακλής μέσα στην θολούρα που άπλωσε η θεά της συμφοράς στο μυαλό του σκότωσε τη γυναίκα του και τα παιδιά του. Από το σχολείο Toki Bahar ilkokulu Yeşilyurt/Malatya Τουρκίας μας έδωσαν ένα παζλ18. Η Θεά Αθηνά υποστήριζε τον Ηρακλή . Έτσι και σε αυτήν την περίπτωση για να τον συνεφέρει από τη τρέλα του πέταξε μια πέτρα που τον ζάλισε και τον έκανε να αποκοιμηθεί . Όταν συνήλθε κατάλαβε το κακό που είχε κάνει . Εδώ είναι το παζλ με τη Θεά Αθηνά !19. Για να εξιλεωθεί για το κακό που έκανε και για να πάρει συγχώρεση από τους Θεούς ο Ηρακλής πηγαίνει το μαντείο των Δελφών . Εκεί η πυθία μιλάει με γρίφους και τα παιδιά από τα Παράκοιλα Λέσβου μας έδωσαν αινίγματα να λύσουμε εδώ .
20.Mελετήσαμε αρχαία αγγεία Αντιστοιχίσαμε και κάθε αγγείο με τη σκιά του μια εργασία που βρήκαμε εδώ21. Μαθαίνουμε για το μαντείο των Δελφών . Την Πυθία και το χρησμό που έδωσε στον Ηρακλή, όταν πήγε να ζητήσει εξιλέωση , συγχώρεση για τις πράξεις του απέναντι στην οικογένειά του εδώ . Ενώ οι φίλοι μας από το 1ο Νηπιαγωγείο Καλλονής μας δίνουν την ευκαιρία να παίξουμε με τον πηλό και σύμφωνα με τις οδηγίες τους φτιάξαμε τα δικά μας αγάλματα!
22. Οι μαθητές από το 3ο Νηπιαγωγείο Ωραιόκαστρου μας ετοίμασαν ένα παιχνίδια διαδρομών.
23. Ξεφυλλίσαμε το βιβλίο των 12 άθλων του Ηρακλή που ετοίμασαν στο Golubović Micić kindergarten “Lily “ της Σερβίας
24. Τέλος γνωρίσαμε καλύτερα τη Θεά Αθηνά και το Θεό Ερμή αφού αυτοί βοήθησαν περισσότερο τον Ηρακλή στις δοκιμασίες του. Βέβαια εδώ τα παιδιά από το 14ο Νηπιαγωγείο Πτολεμαΐδας μας παρουσίασαν τους 12 Θεούς του Ολύμπου και τα σύμβολά τους.
Μάθαμε τους 12 άθλους του Ηρακλή
Μάθαμε τους 12 άθλους του Ηρακλή
Λιοντάρι ΝεμέαςΛερναία ΎδραΕλάφι της Κερύνειας
Στάβλοι του ΑυγείαΣτυμφαλίδες ΌρνιθεςΤαύρος της ΚρήτηςΤα άλογα του ΔιομήδηΖώνη της ΙππολύτηςΒόδια του ΓηρυόνηΜήλα των ΕσπερίδωνΚέρβερος του ΑδηΤηλεδιάσκεψη γνωριμίας με τους συνεργάτες μαςΣυνεργαστήκαμε με το 1ο νηπιαγωγείο Καλλονής και φτιάξαμε ένα κόμικ μαζί για τον άθλο "Τα μήλα των εσπερίδων"
Δείτε το κόμικ
Παίξαμε ταυτόχρονα σε κοινή παρουσίαση. Οδηγούσαν το ρομπότ στα βόδια χωρίς να περάσουν από τα τετράγωνα όπου βρισκόταν ο Γηρυόνης. Κάθε κίνηση του ρομπότ γινόταν εναλλάξ από τα 2 σχολεία.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)