Η 5η συνάντηση στο πρόγραμμα "Ταξίδι στο όνειρο" έχει να κάνει με την φιλία. Καταρχήν παίξαμε ένα παιχνίδι. Τα παιδιά έκλεισαν τα μάτια τους και να σκέφτηκαν ότι είναι σε ένα καταπράσινο δάσος.
Κάθε φορά που τους έλεγα ένα ζωάκι του δάσους έπρεπε να κάνουν όπως κάνει αυτό. Αλεπού, Λύκος, Αρκούδα, Πουλί, Ελάφι, Βάτραχος, Πεταλούδα, Πασχαλίτσα, Αράχνη κλπ.
«O Γελαστός και η Ζωηρούλα. Μια ιστορία αληθινής φιλίας». Μια ιστορία που μιλάει για την φιλία. Έκανα τους ήρωες της ιστορίας που είναι η πεταλούδα η αράχνη και η πασχαλίτσα
και παρουσίασα την ιστορία με κουκλοθέατρο
Μετά την παρουσίαση της ιστορίας έκανα στα παιδιά ερωτήσεις κατανόησης(τι κατάλαβαν, είναι χαρούμενοι όταν τους λέει ένας φίλος ψέματα; πρέπει να δίνουν κάτι σαν αντάλλαγμα για να παίξει ο άλλος μαζί τους ή πρέπει να θέλει; δυνατός πραγματικά είναι αυτός που κάνει ότι του λένε (ή αυτό που θέλει); έχουν βρεθεί τα παιδιά σε αυτή θέση; Να νοιώσουν ότι τους αφήνει μόνα τους ο φίλος τους;
και ερωτήσεις ανάπτυξης(τι μου αρέσει στον/στην φίλο/φίλη μου και τι δεν μου αρέσει; Τι θα του έλεγα ,αν ήταν εδώ κάποιος που με πλήγωσε;)
Ζωγραφίσαμε το παραμύθι και το κάναμε βιβλίο.
Μπορείτε να το διαβάσετε πατώντας επάνω στην εικόνα
Τα παιδιά το έπαιξαν κουκλοθέατρο και το αφηγήθηκε ο Κωνσταντίνος
Έφτιαξα ένα ιστό και ζήτησα από τα παιδιά να σκεφτούν ένα χαρακτηριστικό τους για το οποίο είναι περήφανοι, κάτι στο οποίο νιώθουν ότι είναι καλοί και μπορούν το μοιραστούν με τους φίλους τους και όχι μόνο.
Κάθε φορά που τους έλεγα ένα ζωάκι του δάσους έπρεπε να κάνουν όπως κάνει αυτό. Αλεπού, Λύκος, Αρκούδα, Πουλί, Ελάφι, Βάτραχος, Πεταλούδα, Πασχαλίτσα, Αράχνη κλπ.
«O Γελαστός και η Ζωηρούλα. Μια ιστορία αληθινής φιλίας». Μια ιστορία που μιλάει για την φιλία. Έκανα τους ήρωες της ιστορίας που είναι η πεταλούδα η αράχνη και η πασχαλίτσα
και παρουσίασα την ιστορία με κουκλοθέατρο
Μετά την παρουσίαση της ιστορίας έκανα στα παιδιά ερωτήσεις κατανόησης(τι κατάλαβαν, είναι χαρούμενοι όταν τους λέει ένας φίλος ψέματα; πρέπει να δίνουν κάτι σαν αντάλλαγμα για να παίξει ο άλλος μαζί τους ή πρέπει να θέλει; δυνατός πραγματικά είναι αυτός που κάνει ότι του λένε (ή αυτό που θέλει); έχουν βρεθεί τα παιδιά σε αυτή θέση; Να νοιώσουν ότι τους αφήνει μόνα τους ο φίλος τους;
και ερωτήσεις ανάπτυξης(τι μου αρέσει στον/στην φίλο/φίλη μου και τι δεν μου αρέσει; Τι θα του έλεγα ,αν ήταν εδώ κάποιος που με πλήγωσε;)
Ζωγραφίσαμε το παραμύθι και το κάναμε βιβλίο.
Μπορείτε να το διαβάσετε πατώντας επάνω στην εικόνα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου