Τις ξεχωρίσαμε ανά θέμα
Θάλασσα
λουλούδιαχειμώνας
σπίτια
Τις γυρίσαμε ανάποδα και κάθε παιδί πήρε μια κάρτα και βρήκε έναν τίτλο ανάλογα με το θέμα
Ελληνες ζωγράφοι
Στη συνέχεια διαβάσαμε σε κάθε κάρτα ακριβώς τον τίτλο που είχε βάλει ο ζωγράφος και είδαμε οτι τα περισσότερα παιδιά είχαν πλησιάσει αρκετά.Προσπαθήσαμε να ζωγραφήσουμε με το στόμα
Ιδού το αποτέλεσμα Α! κυρία είναι πολύ δύσκολο τελικά
Ζωγραφίσαμε και με το πόδι αλλά ήταν πιο δύσκολο βέβαια τους άρεσε πολύ και είπαν ότι θα το προσπαθήσουν και στο σπίτι τους
Ζωγραφική με το πόδι
Ταρατατάνννννννν οι πατούσες μας μετά το τέλος του βαψίματος
Μπήκαμε στη θέση των τυφλών και διανύσαμε μια απόσταση από την πόρτα μέχρι την παρεούλα με δεμένα τα μάτια με εμπόδια στον δρόμο και με βοήθεια το μπαστούνιΣτη συνέχεια ένα παιδί χτυπώντας ένα κουδουνάκι έκατσε σε κάποιο σημείο της τάξης. Το παιδί με δεμένα μάτια έπρεπε να πάει προς τα εκεί που ακουγόταν ο ήχος από το κουδουνάκι
Μπήκαμε στη θέση των κωφών και κλείσαμε τα αυτιά μας.
Δεν μπορέσαμε να ακούσουμε το άλλον που μίλαγε.
Είδαμε το σύστημα γραφής και ανάγνωσης των τυφλώνΜιλήσαμε για το αλφάβητο στη νοηματική γλώσσα και κάναμε το όνομά μας
Με τα χέρια μας κάναμε το Σ ΑΓΑΠΩ Είδαμε κι ένα δελτίο ειδήσεων στη νοηματική
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου