Πιλοτικό πρόγραμμα "Το σχολείο που ονειρεύομαι -Ταξίδι στ' όνειρο" 8η συνάντηση- Οι άνθρωποι που αγαπώ.
Τα παιδιά σκέφτηκαν ποιοι είναι οι ξεχωριστοί άνθρωποι στη ζωή τους καθώς επίσης και σε ποιους είναι αυτά ξεχωριστά και γιατί. Μίλησαν για τους ανθρώπους που είναι ξεχωριστοί γι’ αυτά.
Τους ζωγράφισαν και σκεφτήκαν τι είναι αυτό που τους κάνει ξεχωριστούς.
Παρουσίασαν τα έργα τους στην ολομέλεια και εμείς καταγράψαμε τις αξίες που τους κάνει ξεχωριστούς
Όταν επιστρέψουν στο σπίτι τα παιδιά θα ζητήσουν από τον ξεχωριστό άνθρωπο που επέλεξαν να γράψει ένα γράμμα για το ίδιο το παιδί με θέμα Ο/Η........ είναι ξεχωριστός /ή και τον/την αγαπώ, επειδή.....
9η συνάντηση
Την επόμενη μέρα τα παιδιά δημιουργούν ένα δώρο –έκπληξη γι’ αυτόν τον ξεχωριστό άνθρωπο όπου θα του το χαρίσουν στην επόμενη συνάντηση πχ μια ζωγραφιά, μια κατασκευή από πλαστελίνη, από διάφορα υλικά.
Λόγω Covid-19 οι ξεχωριστοί άνθρωποι δεν μπόρεσαν να έρθουν στο σχολείο να μας διαβάσουν το γράμμα που έγραψαν αλλά μας το έστειλαν μέσω email μαζί με μια φωτογραφία.
Τα γράμματα τα διαβάσαμε στην τάξη.
Πώς νοιώθουμε ακούγοντας όλα αυτά που έχουν γράψει για εμάς; Για ποια πράγματα είμαστε ξεχωριστοί γι’ αυτούς; Κάνουμε συζήτηση για τη σχέση πως ενώ έχουμε όλοι ανθρώπους που αγαπάμε – τους ξεχωριστούς μας ανθρώπους – υπάρχουν ίσως και στιγμές που μπορεί να είμαστε θυμωμένοι μαζί τους. Πως είναι φυσιολογικό να έχουμε καλές και κακές στιγμές με τους ανθρώπους που αγαπάμε γιατί τότε αναπτύσσετε η σχέση – ο δεσμός!
Συνεχίζουμε.......
Τα παιδιά σκέφτηκαν ποιοι είναι οι ξεχωριστοί άνθρωποι στη ζωή τους καθώς επίσης και σε ποιους είναι αυτά ξεχωριστά και γιατί. Μίλησαν για τους ανθρώπους που είναι ξεχωριστοί γι’ αυτά.
Τους ζωγράφισαν και σκεφτήκαν τι είναι αυτό που τους κάνει ξεχωριστούς.
Παρουσίασαν τα έργα τους στην ολομέλεια και εμείς καταγράψαμε τις αξίες που τους κάνει ξεχωριστούς
Όταν επιστρέψουν στο σπίτι τα παιδιά θα ζητήσουν από τον ξεχωριστό άνθρωπο που επέλεξαν να γράψει ένα γράμμα για το ίδιο το παιδί με θέμα Ο/Η........ είναι ξεχωριστός /ή και τον/την αγαπώ, επειδή.....
9η συνάντηση
Την επόμενη μέρα τα παιδιά δημιουργούν ένα δώρο –έκπληξη γι’ αυτόν τον ξεχωριστό άνθρωπο όπου θα του το χαρίσουν στην επόμενη συνάντηση πχ μια ζωγραφιά, μια κατασκευή από πλαστελίνη, από διάφορα υλικά.
Λόγω Covid-19 οι ξεχωριστοί άνθρωποι δεν μπόρεσαν να έρθουν στο σχολείο να μας διαβάσουν το γράμμα που έγραψαν αλλά μας το έστειλαν μέσω email μαζί με μια φωτογραφία.
Τα γράμματα τα διαβάσαμε στην τάξη.
Πώς νοιώθουμε ακούγοντας όλα αυτά που έχουν γράψει για εμάς; Για ποια πράγματα είμαστε ξεχωριστοί γι’ αυτούς; Κάνουμε συζήτηση για τη σχέση πως ενώ έχουμε όλοι ανθρώπους που αγαπάμε – τους ξεχωριστούς μας ανθρώπους – υπάρχουν ίσως και στιγμές που μπορεί να είμαστε θυμωμένοι μαζί τους. Πως είναι φυσιολογικό να έχουμε καλές και κακές στιγμές με τους ανθρώπους που αγαπάμε γιατί τότε αναπτύσσετε η σχέση – ο δεσμός!
Συνεχίζουμε.......
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου