Συνεχίζοντας το πρόγραμμα STE(A)M…άροντας με Origami
τα συνεργαζόμενα σχολεία δηλώσαμε στον παρακάτω πίνακα την διάσταση του STEM, που θα μελετήσουμε την Origami-βαρκούλα...
Μελετώντας την κίνηση της βαρκούλας με την εμπλοκή της ρομποτικής(μετατροπή δυναμικής ενέργειας σε κινητική) το beebot μεταμορφώθηκε σε βάρκα με κουπί.
Η μακέτα για την δράση. Όταν το beebot-βάρκα πέσει στον Ποπάυ ή σε εικόνα με βάρκα με κουπί πηγαίνει 3 τετράγωνα μπροστά. Όταν πέσει σε καταιγίδα παγόβουνο ή τσουνάμι πηγαίνει 3 τετράγωνα πίσω.
Το βίντεο
Το beebot μεταμορφώθηκε σε βάρκα με πανί από το 10 νηπιαγωγείο Νεάπολης(αιολική ενέργεια και μετατροπή σε κινητική)
Και η τρίτη δράση(μελέτη μηχανικής ενέργειας σε κινητική). Η δράση αυτή έγινε σε συνεργασία με το 10 νηπιαγωγείο Νεάπολης. Εμείς ζωγραφίσαμε βάρκες με μηχανή
καταιγίδες ανεμοθύελλες και τεράστια κύματα
Το 10 νηπιαγωγείο Νεάπολης πήρε τις ζωγραφιές μας μεταμόρφωσε το beebot σε βάρκα με μηχανή κι έκαναν και τη μακέτα
Η αφίσα της δράσης μας που έγινε σε συνεργασία με το 10ο νηπιαγωγείο Νεάπολης Θεσσαλονίκης
Οι δράσεις της ομάδας μας ανέβηκαν σε ένα padlet
και τα αποτελέσματα στο dotstorming
Το συνεργατικό βίντεο με τις τρεις δράσεις
Στη συνέχεια οι μαθητές σε συνεργασία με τους γονείς τους δημιούργησαν βαρκούλες με υλικά καθημερινής χρήσης, ανακυκλώσιμα υλικά και φυσικά υλικά. Υπέροχες μοναδικές ευφάνταστες κατασκευές!!! Η πιο νόστιμη βαρκούλα κέικ σοκολατένιο.
Τα παιδιά συμπλήρωσαν και το παρακάτω φύλλο εργασίας. και παρουσίασαν την βαρκούλα τους στην τάξη
Όλες οι βαρκούλες σε ένα καράβι
https://www.thinglink.com/scene/1116060249380356099?buttonSource=viewLimits
τα συνεργαζόμενα σχολεία δηλώσαμε στον παρακάτω πίνακα την διάσταση του STEM, που θα μελετήσουμε την Origami-βαρκούλα...
Μελετώντας την κίνηση της βαρκούλας με την εμπλοκή της ρομποτικής(μετατροπή δυναμικής ενέργειας σε κινητική) το beebot μεταμορφώθηκε σε βάρκα με κουπί.
Η μακέτα για την δράση. Όταν το beebot-βάρκα πέσει στον Ποπάυ ή σε εικόνα με βάρκα με κουπί πηγαίνει 3 τετράγωνα μπροστά. Όταν πέσει σε καταιγίδα παγόβουνο ή τσουνάμι πηγαίνει 3 τετράγωνα πίσω.
Παίξαμε
Το βίντεο
Και η τρίτη δράση(μελέτη μηχανικής ενέργειας σε κινητική). Η δράση αυτή έγινε σε συνεργασία με το 10 νηπιαγωγείο Νεάπολης. Εμείς ζωγραφίσαμε βάρκες με μηχανή
καταιγίδες ανεμοθύελλες και τεράστια κύματα
Το 10 νηπιαγωγείο Νεάπολης πήρε τις ζωγραφιές μας μεταμόρφωσε το beebot σε βάρκα με μηχανή κι έκαναν και τη μακέτα
Η αφίσα της δράσης μας που έγινε σε συνεργασία με το 10ο νηπιαγωγείο Νεάπολης Θεσσαλονίκης
Οι δράσεις της ομάδας μας ανέβηκαν σε ένα padlet
και τα αποτελέσματα στο dotstorming
Το συνεργατικό βίντεο με τις τρεις δράσεις
Στη συνέχεια οι μαθητές σε συνεργασία με τους γονείς τους δημιούργησαν βαρκούλες με υλικά καθημερινής χρήσης, ανακυκλώσιμα υλικά και φυσικά υλικά. Υπέροχες μοναδικές ευφάνταστες κατασκευές!!! Η πιο νόστιμη βαρκούλα κέικ σοκολατένιο.
Τα παιδιά συμπλήρωσαν και το παρακάτω φύλλο εργασίας. και παρουσίασαν την βαρκούλα τους στην τάξη
https://www.thinglink.com/scene/1116060249380356099?buttonSource=viewLimits
Την βαρκούλα(κέικ) εννοείται ότι την φάγαμε!!!!!
και ήταν πεντανόστιμο!!!!!!!!!!!!!!!
Ευχαριστώ τους γονείς των παιδιών μου για τις υπέροχες κατασκευές ελπίζω να το χάρηκαν!!!!!!!!!!!!!!!
Υπέροχη δουλειά! ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή