Διαφήμιση : ορισμός και έρευνες / eTwinning. Συμπληρώνουμε online έρευνες για τις στάσεις και τις απόψεις μας σχετικά με τις διαφημίσεις, δίνουμε τον δικό μας ορισμό και τις χωρίζουμε σε έντυπες και ηλεκτρονικές!
Διαφήμιση : ορισμός και έρευνες
Μετά την δημιουργία λογότυπου, μασκότ και την γνωριμία των μελών με τηλεδιασκέψεις, έφτασε η ώρα να πάμε στο επόμενο στάδιο του έργου μας. Το «θεωρητικό» κομμάτι, απαραίτητο για την μετέπειτα δημιουργία διαφημίσεων από τα παιδιά.
Αρχικά λοιπόν ρωτήσαμε τα παιδιά τι πιστεύουν ότι είναι η "Διαφήμιση". Οι απαντήσεις σε φύλλο εργασίας.
Στη συνέχεια το κάθε παιδί ζωγράφισε την αγαπημένη του διαφήμιση.
Έπειτα τα παιδιά όλων των νηπιαγωγείων -μελών συμμετείχαν σε δύο διαδικτυακές έρευνες. Η πρώτη δημιουργήθηκε στην ιστοσελίδα easypoll και είχε σκοπό να δούμε αν οι διαφημίσεις και τα Brand names των προϊόντων μας επηρεάζουν στις επιλογές μας. Επιλέξαμε προϊόντα διατροφής γνωστά και άγνωστα από τα οποία έπρεπε να επιλέξουν τα παιδιά. Και όπως θα δείτε στα αποτελέσματα οι διαφημίσεις έχουν πετύχει τον στόχο τους ακόμα και σε τόσο μικρό ηλικιακά κοινό. Τα προιόντα ήταν τα εξής:
Ανάμεσα στα παρακάτω 2 τα πιο πολλά παιδιά επέλεξαν την σοκολάτα
Ανάμεσα στα παρακάτω 2 τα πιο πολλά παιιδά επέλεξαν τα m&m's
Ανάμεσα στα παρακάτω 2 χάμπουργκερ όλοι εκτός από 2 παιδιά επέλεξαν το πιο μεγάλο
Ανάμεσα στα παρακάτω μπισκότα ήταν μισά μισά
και στα δημητριακά περίπου μισά μισά
Εδώ τα πιο πολλά επέλεξαν την κόκα κόλα όχι όμως με μεγάλη διαφορά από το άλλο αναψυκτικό.
Η επόμενη έρευνα έγινε σε google form και τα παιδιά απάντησαν σε ερωτήσεις για τις αντιλήψεις τους και τις στάσεις τους απέναντι στην διαφήμιση. Οι ερωτήσεις ήταν :
Ανασυνθέσαμε την λέξη «διαφήμιση».
Διαβάσαμε το ποίημα "Η Διαφήμιση" της Μαρίας Γουμενοπούλου και το ζωγραφίσαμε.
Ψάξαμε διαφημίσεις σε έντυπα (περιοδικά και εφημερίδες)
και είδαμε διαφημίσεις στον υπολογιστή.
Παρατηρήσαμε ότι υπάρχουν διαφημίσεις σε ταμπέλες στον δρόμο, σε αυτοκίνητα, σπίτια, αναπτήρες, μαγνητάκια, μπλούζες, τσάντες, σε στάσεις λεωφορείου, σε γήπεδα, στο διαδίκτυο, σε κινητά, τάμπλετ, στο ραδιόφωνο και στον κινηματογράφο.
Καταλήξαμε ότι οι διαφημίσεις είναι γύρω μας και χωρίζονται σε δύο μεγάλες κατηγορίες :Έντυπες και Ηλεκτρονικές.
Η συμμετοχή των γονέων ήταν επίσης πολύ σημαντική, μιας και οι εμπειρίες τους έφεραν στην μνήμη των παιδιών πολλές διαφημίσεις και στο άκουσμα του προϊόντος, πολλές φορές γνωρίζανε και το σλόγκαν!
Διαφήμιση : ορισμός και έρευνες
Μετά την δημιουργία λογότυπου, μασκότ και την γνωριμία των μελών με τηλεδιασκέψεις, έφτασε η ώρα να πάμε στο επόμενο στάδιο του έργου μας. Το «θεωρητικό» κομμάτι, απαραίτητο για την μετέπειτα δημιουργία διαφημίσεων από τα παιδιά.
Αρχικά λοιπόν ρωτήσαμε τα παιδιά τι πιστεύουν ότι είναι η "Διαφήμιση". Οι απαντήσεις σε φύλλο εργασίας.
Στη συνέχεια το κάθε παιδί ζωγράφισε την αγαπημένη του διαφήμιση.
Έπειτα τα παιδιά όλων των νηπιαγωγείων -μελών συμμετείχαν σε δύο διαδικτυακές έρευνες. Η πρώτη δημιουργήθηκε στην ιστοσελίδα easypoll και είχε σκοπό να δούμε αν οι διαφημίσεις και τα Brand names των προϊόντων μας επηρεάζουν στις επιλογές μας. Επιλέξαμε προϊόντα διατροφής γνωστά και άγνωστα από τα οποία έπρεπε να επιλέξουν τα παιδιά. Και όπως θα δείτε στα αποτελέσματα οι διαφημίσεις έχουν πετύχει τον στόχο τους ακόμα και σε τόσο μικρό ηλικιακά κοινό. Τα προιόντα ήταν τα εξής:
Ανάμεσα στα παρακάτω 2 τα πιο πολλά παιδιά επέλεξαν την σοκολάτα
Ανάμεσα στα παρακάτω 2 τα πιο πολλά παιιδά επέλεξαν τα m&m's
Ανάμεσα στα παρακάτω 2 χάμπουργκερ όλοι εκτός από 2 παιδιά επέλεξαν το πιο μεγάλο
Ανάμεσα στα παρακάτω μπισκότα ήταν μισά μισά
και στα δημητριακά περίπου μισά μισά
Εδώ τα πιο πολλά επέλεξαν την κόκα κόλα όχι όμως με μεγάλη διαφορά από το άλλο αναψυκτικό.
Η επόμενη έρευνα έγινε σε google form και τα παιδιά απάντησαν σε ερωτήσεις για τις αντιλήψεις τους και τις στάσεις τους απέναντι στην διαφήμιση. Οι ερωτήσεις ήταν :
- Αν τους αρέσουν οι διαφημίσεις
- Αν μαθαίνουν πράγματα από αυτές
- Αν νομίζουν ότι λένε την αλήθεια
- Τι κάνουν όταν παίζουν διαφημίσεις στην τηλεόραση.
Τα αποτελέσματα σας τα παραθέτουμε για
να βγάλετε τα συμπεράσματά σας ! Σκεφτείτε ότι τα παιδιά που απάντησαν
και στις δύο έρευνες δε ήταν μόνο Ελληνόπουλα αλλά και από άλλες
Ευρωπαϊκές χώρες !
168 απαντήσεις
168 απαντήσεις
Ανασυνθέσαμε την λέξη «διαφήμιση».
Διαβάσαμε το ποίημα "Η Διαφήμιση" της Μαρίας Γουμενοπούλου και το ζωγραφίσαμε.
Ψάξαμε διαφημίσεις σε έντυπα (περιοδικά και εφημερίδες)
και είδαμε διαφημίσεις στον υπολογιστή.
Παρατηρήσαμε ότι υπάρχουν διαφημίσεις σε ταμπέλες στον δρόμο, σε αυτοκίνητα, σπίτια, αναπτήρες, μαγνητάκια, μπλούζες, τσάντες, σε στάσεις λεωφορείου, σε γήπεδα, στο διαδίκτυο, σε κινητά, τάμπλετ, στο ραδιόφωνο και στον κινηματογράφο.
Καταλήξαμε ότι οι διαφημίσεις είναι γύρω μας και χωρίζονται σε δύο μεγάλες κατηγορίες :Έντυπες και Ηλεκτρονικές.
Παίξαμε ακόμη ένα παιχνίδι. Κόψαμε στην μέση τις διαφημίσεις και τις μπερδέψαμε. Τα παιδιά έπρεπε να βρουν τα 2 κομμάτια με τα οποία θα έκαναν την διαφήμιση.
Είδαμε ότι στις διαφημίσεις υπάρχει ένα προιόν ένα σλόγκαν και μια εταιρία(λογότυπο). Κάναμε έναν πίνακα βρήκαμε διαφημίσεις και βάλαμε την εταιρία το σλόγκαν και το προιόν από κάθε διαφήμιση.
Τα παιδιά βρήκαν διαφημίσεις σε περιοδικά και εφημερίδες και όλοι μαζί προσπαθήσαμε να βρούμε το προϊόν, το σλόγκαν και το σήμα (logo) της κάθε διαφήμισης.
Είδαμε ότι στις διαφημίσεις υπάρχει ένα προιόν ένα σλόγκαν και μια εταιρία(λογότυπο). Κάναμε έναν πίνακα βρήκαμε διαφημίσεις και βάλαμε την εταιρία το σλόγκαν και το προιόν από κάθε διαφήμιση.
Τα παιδιά βρήκαν διαφημίσεις σε περιοδικά και εφημερίδες και όλοι μαζί προσπαθήσαμε να βρούμε το προϊόν, το σλόγκαν και το σήμα (logo) της κάθε διαφήμισης.
Αλλά
και το Σαββατοκύριακο των παιδιών ήταν πλούσιο σε έρευνα, μιας και οι
μαθητές έπρεπε να συμπληρώσουν το παρακάτω φύλλο εργασίας(από το νηπιαγωγείο Μουδανιών).
Η συμμετοχή των γονέων ήταν επίσης πολύ σημαντική, μιας και οι εμπειρίες τους έφεραν στην μνήμη των παιδιών πολλές διαφημίσεις και στο άκουσμα του προϊόντος, πολλές φορές γνωρίζανε και το σλόγκαν!
Στο τέλος δώσαμε τον δικό μας ορισμό για την διαφήμιση και τον ανεβάσαμε στην σελίδα του linoit μαζί με τα υπόλοιπα μέλη του προγράμματος !
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου