Ημέρα του βιβλίου σήμερα και εμείς στο νηπιαγωγείο μας αποφασίσαμε να γράψουμε το δικό μας παραμύθι. Πριν το γράψουμε όμως είπαμε να παίξουμε λίγο. Η ιδέα της δραστηριότητας αυτής είναι από το Σύγχρονο νηπιαγωγείο. Εγινε μια προετοιμασία από τις προηγούμενες μέρες όπου είχαμε τοποθετήσει την εικόνα της κοκκινοσκουφίτσας στο χωλ
μέσα στην αίθουσα
και στην επιφάνεια του υπολογιστή.
Τα παιδιά την έβλεπαν και αναρωτιόταν γιατί υπάρχει η εικόνα σε τρία μέρη. Παράλληλα εκτυπώσαμε ακόμη μια εικόνα της κοκκινοσκουφίτσας χωρίς να τη δουν τα παιδιά ίδια με την αλλη μα με μια διαφορά. Στην καινούρια εικόνα η κάπα της κοκκινοσκουφίτσας είναι μαύρη.
Κόψαμε την εικόνα σε τόσα κομμάτια όσα ήταν τα παιδιά.
Πίσω από κάθε κομμάτι γράψαμε ένα μήνυμα
και χωρίς να μας καταλάβουν τα παιδιά δώσαμε από ένα κομμάτι του παζλ στον κάθε γονιό να το βάλει κάτω από μαξιλάρι του παιδιού του. Κάποια στιγμή πριν κοιμηθεί το παιδί οι γονείς τους τους λένε ότι λάβανε ένα μήνυμα από την κοκκινοσκουφίτσα ότι έχασε τα κομμάτια από ένα παζλ της. Και ρωτάνε τα παιδιά τους μήπως ξέρουν κάτι. Φυσικά και δεν ξέρουν πρέπει όμως να ψάξουν μήπως βρουν κανένα κομμάτι. Και μένουν έκλπηκτα όταν ανακαλύπτουν όλα τα παιδιά απο ένα κομμάτι παζλ κατω από το μαξιλάρι τους. Μα ποιος το έβαλε πότε ήρθε η κοκκινοσκουφίτσα στο σπίτι μας;Θα ήρθε όταν έλειπα κλπ. Το επόμενο πρωί όλα τα παιδιά ήρθαν στο νηπιαγωγειο με το κομμάτι του παζλ στο χέρι και με μια χαρά άλλο πράμα μα λίγο το έχετε να πάει ολόκληρη κοκκινοσκουφίτσα στο σπίτι τους;
Και φυσικά αγωνία για το τι είναι όλα αυτά τα κομμάτια. Μαζέψαμε λοιπόν όλα τα κομμάτια και ευτυχώς που ήρθαν όλα τα παιδιά. Για να κάνουμε λοιπόν το παζλ να δούμε τι θα βγει. Βλέποντας και τα υπόλοιπα κομμάτια άρχισαν να καταλαβαίνουν ότι έχει σχέση με την κοκκινοσκουφίτσα.
Α κυρία είναι η ίδια η εικόνα που έχουμε εκεί είπαν.
Για να δούμε είναι ίδια; Οχι βέβαια. Στο παζλ η κοκκινοσκουφίτσα φοράει μαύρη κάπα ενώ η άλλη είναι κόκκινη άρα αυτή είναι η μαυροσκουφίτσα.
Τι μπορεί να έγινε και η κάπα της είναι μαύρη; Αρχισαν τα παιδιά να κάνουν υποθέσεις.
Εγινε μαύρη από τις σκόνες, την έβαψε μαύρη μια μάγισσα, έγινε μαύρη από τον καπνό της φωτιάς ενός δράκου, από μια λάμψη κλπ. Αφού είπαν είπαν διάφορα κάποια στιγμή κάποιος εντόπισε την ίδια εικόνα με την μαύρη κάπα σε κάποιο σημείο της τάξη. Βρήκα την ίδια εικόνα τρέξτε!!!!!
και πήγαν κοντά με το παζλ να δουν αν είναι ίδιες μόνο που η μία είχε πάνω ένα σημείωμα.
Το ανοιξαν και το διαβάσαμε.
Μα ποιος μπορεί να έκλεψε την κάπα; Για να ψάξουμε να βρούμε κάποιο στοιχείο.
Κυρία το βρήκα φώναξε κάποιος ο οποίος εντόπισε την εικόνα του λύκου με την κάπα την κόκκινη στον πίνακα.
Και αυτός με ένα σημείωμα επάνω. Το ανοίξαμε
Ααααααα έπρεπε να βρούμε 9 αινίγματα για να μας την δώσει πίσω. Αρχισε το κυνήγι των αινιγμάτων.Στο σπιτάκι των συναισθημάτων το πρώτο
Ο λύκος έδωσε οδηγίες για το που είναι το επόμενο
Στο ντουλαπάκι του κουκλόσπιτου το δεύτερο
Στο συρτάρι με τα ψαλίδια το τρίτο
Κάτω από τα κρεββατάκι ατο άλλο
Στο ράφι με τις τσάντες τους το επομενο
Στη βιβλιοθήκη η συνέχεια
Α τώρα πρέπει να απαντήσουν τα παιδιά τα αινίγματα τα οποία φυσικά όλα έχουν σχέση με τα παραμύθια λόγω της ημέρας(Τα αινίγματα είναι από την Ανθή Ζήση). Εχουμε και τις απαντήσεις και εννοείται ότι τα βρήκαν όλα.
συνεχίζουμε και φτάνουμε στο τέλος σιγά σιγά το σημείωμα λέει να πάμε προς την γωνιά του υπολογιστή
Χαχα το τελευταίο χαρτί που θα μας οδηγήσει στην λύση η αγωνία κορυφώνεται κανείς δεν ξέρει που είναι η κάπα.
Ανοίξαμε το χαρτί που είχε ο λύκος. Τι είναι αυτό; μοιάζει με το σχολείο μας γράφει ολοήμερο και κλασσικό είναι ένας χάρτης δηλαδή κυρία;
Μήπως αυτή είναι η κάπα; πάμε έξω να δούμε εκεί που κρεμάνε οι κυρίες τα μπουφάν τους. Ο Νίκος εντόπισε την κόκκινη κάπα στο χαρτί ζωγραφισμένη κάτω αριστερά.Βγήκαν έξω στο χωλ
Και είδαν την κάπ κρεμασμένη στον καλόγερο
Πήγε την πήρε και την φόρεσε και έγινε ο κοκκινοσκουφίτσος μας.
Και αφού παίξαμε είπαμε να ζωγραφίσουμε και το παραμύθι και να το κάνουμε βιβλίο. Κάτσαμε είπαμε πως θέλουμε να εξελιχθεί η ιστορία και το δέσαμε με την σημερινή μέρα(ημέρα του βιβλίου). Ο λύκος έδωσε την κάπα πίσω μόνο όταν του έδωσαν ένα πακέτο ένα δώρα που περιείχε μέσα πολλά βιβλία. Και έκατσε να τα διαβάσει γιατί ήθελε να μορφωθεί. Μπορείτε να διαβάσετε το παραμύθι μας πατάωντας στον παρακάτω σύνδεσμο
http://issuu.com/472652/docs/____________________________________c3cf4ac2478732
Κάναμε και σελιδοδείκτες σε φιλμ από την φωτογραφία (πρόγραμμα) και μέσα βάλαμε την κοκκινοσκουφίτσα και τον λύκο φυσικά τους σημερινούς ήρωες του παραμυθιού μας..
Αν χάσετε τίποτα και θέλετε βοήθεια για να το βρείτε εδώ είμαστε εμείς. Ευχαριστούμε πολύ τους γονείς του νηπιαγωγείου μας για την άριστη συνεργασία γιατί χωρίς αυτούς η κοκκινοσκουφίτσα ακόμη θα ήταν μαυροσκουφίτσα και ο λύκος δεν θα είχε την ευκαιρία να μορφωθεί.
και στην επιφάνεια του υπολογιστή.
Τα παιδιά την έβλεπαν και αναρωτιόταν γιατί υπάρχει η εικόνα σε τρία μέρη. Παράλληλα εκτυπώσαμε ακόμη μια εικόνα της κοκκινοσκουφίτσας χωρίς να τη δουν τα παιδιά ίδια με την αλλη μα με μια διαφορά. Στην καινούρια εικόνα η κάπα της κοκκινοσκουφίτσας είναι μαύρη.
Κόψαμε την εικόνα σε τόσα κομμάτια όσα ήταν τα παιδιά.
Πίσω από κάθε κομμάτι γράψαμε ένα μήνυμα
και χωρίς να μας καταλάβουν τα παιδιά δώσαμε από ένα κομμάτι του παζλ στον κάθε γονιό να το βάλει κάτω από μαξιλάρι του παιδιού του. Κάποια στιγμή πριν κοιμηθεί το παιδί οι γονείς τους τους λένε ότι λάβανε ένα μήνυμα από την κοκκινοσκουφίτσα ότι έχασε τα κομμάτια από ένα παζλ της. Και ρωτάνε τα παιδιά τους μήπως ξέρουν κάτι. Φυσικά και δεν ξέρουν πρέπει όμως να ψάξουν μήπως βρουν κανένα κομμάτι. Και μένουν έκλπηκτα όταν ανακαλύπτουν όλα τα παιδιά απο ένα κομμάτι παζλ κατω από το μαξιλάρι τους. Μα ποιος το έβαλε πότε ήρθε η κοκκινοσκουφίτσα στο σπίτι μας;Θα ήρθε όταν έλειπα κλπ. Το επόμενο πρωί όλα τα παιδιά ήρθαν στο νηπιαγωγειο με το κομμάτι του παζλ στο χέρι και με μια χαρά άλλο πράμα μα λίγο το έχετε να πάει ολόκληρη κοκκινοσκουφίτσα στο σπίτι τους;
Και φυσικά αγωνία για το τι είναι όλα αυτά τα κομμάτια. Μαζέψαμε λοιπόν όλα τα κομμάτια και ευτυχώς που ήρθαν όλα τα παιδιά. Για να κάνουμε λοιπόν το παζλ να δούμε τι θα βγει. Βλέποντας και τα υπόλοιπα κομμάτια άρχισαν να καταλαβαίνουν ότι έχει σχέση με την κοκκινοσκουφίτσα.
Α κυρία είναι η ίδια η εικόνα που έχουμε εκεί είπαν.
Για να δούμε είναι ίδια; Οχι βέβαια. Στο παζλ η κοκκινοσκουφίτσα φοράει μαύρη κάπα ενώ η άλλη είναι κόκκινη άρα αυτή είναι η μαυροσκουφίτσα.
Τι μπορεί να έγινε και η κάπα της είναι μαύρη; Αρχισαν τα παιδιά να κάνουν υποθέσεις.
Εγινε μαύρη από τις σκόνες, την έβαψε μαύρη μια μάγισσα, έγινε μαύρη από τον καπνό της φωτιάς ενός δράκου, από μια λάμψη κλπ. Αφού είπαν είπαν διάφορα κάποια στιγμή κάποιος εντόπισε την ίδια εικόνα με την μαύρη κάπα σε κάποιο σημείο της τάξη. Βρήκα την ίδια εικόνα τρέξτε!!!!!
και πήγαν κοντά με το παζλ να δουν αν είναι ίδιες μόνο που η μία είχε πάνω ένα σημείωμα.
Κυρία το βρήκα φώναξε κάποιος ο οποίος εντόπισε την εικόνα του λύκου με την κάπα την κόκκινη στον πίνακα.
Και αυτός με ένα σημείωμα επάνω. Το ανοίξαμε
Ααααααα έπρεπε να βρούμε 9 αινίγματα για να μας την δώσει πίσω. Αρχισε το κυνήγι των αινιγμάτων.Στο σπιτάκι των συναισθημάτων το πρώτο
Ο λύκος έδωσε οδηγίες για το που είναι το επόμενο
Στο ντουλαπάκι του κουκλόσπιτου το δεύτερο
Στο συρτάρι με τα ψαλίδια το τρίτο
Κάτω από τα κρεββατάκι ατο άλλο
Στο ράφι με τις τσάντες τους το επομενο
Στη βιβλιοθήκη η συνέχεια
Α τώρα πρέπει να απαντήσουν τα παιδιά τα αινίγματα τα οποία φυσικά όλα έχουν σχέση με τα παραμύθια λόγω της ημέρας(Τα αινίγματα είναι από την Ανθή Ζήση). Εχουμε και τις απαντήσεις και εννοείται ότι τα βρήκαν όλα.
συνεχίζουμε και φτάνουμε στο τέλος σιγά σιγά το σημείωμα λέει να πάμε προς την γωνιά του υπολογιστή
Χαχα το τελευταίο χαρτί που θα μας οδηγήσει στην λύση η αγωνία κορυφώνεται κανείς δεν ξέρει που είναι η κάπα.
Ανοίξαμε το χαρτί που είχε ο λύκος. Τι είναι αυτό; μοιάζει με το σχολείο μας γράφει ολοήμερο και κλασσικό είναι ένας χάρτης δηλαδή κυρία;
Μήπως αυτή είναι η κάπα; πάμε έξω να δούμε εκεί που κρεμάνε οι κυρίες τα μπουφάν τους. Ο Νίκος εντόπισε την κόκκινη κάπα στο χαρτί ζωγραφισμένη κάτω αριστερά.Βγήκαν έξω στο χωλ
Και είδαν την κάπ κρεμασμένη στον καλόγερο
Πήγε την πήρε και την φόρεσε και έγινε ο κοκκινοσκουφίτσος μας.
Και αφού παίξαμε είπαμε να ζωγραφίσουμε και το παραμύθι και να το κάνουμε βιβλίο. Κάτσαμε είπαμε πως θέλουμε να εξελιχθεί η ιστορία και το δέσαμε με την σημερινή μέρα(ημέρα του βιβλίου). Ο λύκος έδωσε την κάπα πίσω μόνο όταν του έδωσαν ένα πακέτο ένα δώρα που περιείχε μέσα πολλά βιβλία. Και έκατσε να τα διαβάσει γιατί ήθελε να μορφωθεί. Μπορείτε να διαβάσετε το παραμύθι μας πατάωντας στον παρακάτω σύνδεσμο
http://issuu.com/472652/docs/____________________________________c3cf4ac2478732
Κάναμε και σελιδοδείκτες σε φιλμ από την φωτογραφία (πρόγραμμα) και μέσα βάλαμε την κοκκινοσκουφίτσα και τον λύκο φυσικά τους σημερινούς ήρωες του παραμυθιού μας..
Αν χάσετε τίποτα και θέλετε βοήθεια για να το βρείτε εδώ είμαστε εμείς. Ευχαριστούμε πολύ τους γονείς του νηπιαγωγείου μας για την άριστη συνεργασία γιατί χωρίς αυτούς η κοκκινοσκουφίτσα ακόμη θα ήταν μαυροσκουφίτσα και ο λύκος δεν θα είχε την ευκαιρία να μορφωθεί.
Έχω μείνει άφωνη, Λίτσα!!!!!!!!!!! Πολλά, πολλά μπράβο!!!!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολυ ωραια δουλεια Λιτσα
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!1
ΑπάντησηΔιαγραφήΛίτσα μου συγχαρητήρια! Διασκέδασα κι εγώ μαζί σας! Εξαιρετική ιδέα!!!!!!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή