Τετάρτη 6 Μαΐου 2015

ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΓΡΑΦΩ ΓΡΑΜΜΑ ΣΤΗ ΜΑΜΑ




Με αφορμή την γιορτή της μητέρας επεξεργαστήκαμε το παραμύθι - ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΓΡΑΦΩ ΓΡΑΜΜΑ ΣΤΗΝ ΜΑΜΑ-.

Η ιστορία του βιβλίου με λίγα λόγια. 
Ενα κοριτσάκι έπεσε ανόρεχτα να κοιμηθεί. Δεν μπορούσε να κοιμηθεί μέχρι που ήρθε η μαμά της και της χάιδεψε τα μαλλάκια και της έδωσε κι ένα γλυκό φιλάκι. Το κοριτσάκι ακούμπησε το κεφάλι στην αγκαλιά της. Μια γλυκιά αίσθηση τύλιξε την ψυχή  της και η γνώριμη μυρωδιά της μητέρας της της άγγιξε τη μύτη της. Αυτό είναι η μαμά σκέφτηκε ΧΡΩΜΑ ΚΑΙ ΑΡΩΜΑ.  Πως γίνεται να κρύβεται μέσα της ο κόσμος όλος; Λένε πως ο Θεός επειδή δεν μπορούσε να προστατεύει όλον τον κόσμο έφτιαξε την μητέρα. Ετσι το κοριτσάκι αποκοιμήθηκε. Είδε όνειρο ότι βρέθηκε σ έναν όμορφο και ευωδιαστό κήπο με πολλά λουλούδια. Το κάθε λουλούδι είχε πάνω του ένα γράμμα. Ωραία έχω μια ιδέα είπε θα φτιάξω το αλφαβητάρι της αγάπης για την μαμά που είναι το Α και το Ω στη ζωή μας.Ζήτησε από το κάθε λουλούδι να δώσει μια λέξη για την μαμά.
Ετσι λοιπόν οι λέξεις που έδωσαν τα λουλούδια είναι 
ΑΓΚΑΛΙΑ(το πιο ζεστό καταφύγιο)
ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ(η βασίλισσα της ζωής μας)
ΓΕΛΙΟ(το γέλιο της ακούγεται σαν ουράνια μελωδία)
ΔΑΚΡΥ(κλαίει αλλά είναι από τα κρεμμύδια που καίνε)
ΕΥΤΥΧΙΑ(είναι ευτυχία να την έχουμε κοντά μας)
ΖΩΗ(μας έφερε στον κόσμο)
ΗΛΙΟΣ(λαμπερή σαν τον ήλιο)
ΘΑΥΜΑ(γιατί κανει θαύματα)
ΙΔΑΝΙΚΗ(είναι ιδανική στο να κάνει την λύπη χαρά)
ΚΑΡΔΙΑ(στην καρδιά της χωράει ο κόσμος όλος)
ΛΟΥΛΟΥΔΙ(όμορφη σαν λουλούδι)
ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ(στο μ αγαπα δε μ αγαπα πάντα λέει μ αγαπα)
ΝΑΝΟΥΡΙΣΜΑ(μας νανουρίζει γλυκά)
ΞΑΓΡΥΠΝΩ(Ξαγρυπνά στο προσκεφάλι μας)
ΟΝΕΙΡΟ(μας πάει σε φανταστικούς κόσμους όπου ζωντανεύουν όλα τα όνειρα)
ΠΑΡΑΜΥΘΙ(η ζωή μας κοντά της είναι παραμυθένια)
ΡΟΔΟ(χαρίζει το άρωμα στη ζωή μας αλλά και βγάζει τα αγκάθια της αν κάποιος μας πειράξει)
ΣΕΙΡΗΝΑ(όταν θυμώνει καλύτερα να μη την ακούς)
ΤΑΞΙΔΙ(σαν ένα ταξίδι στη θάλασσα που δεν θέλεις να τελειώσει)
ΥΠΕΡΟΧΗ(είναι απλά υπέροχη)
ΦΑΡΟΣ(φέγγει και μας καθοδηγεί στη ζωή μας)
ΧΑΡΑ(μας χαμογελά και είμαστε ευτυχισμένοι)
ΨΥΧΗ(βγάζει από την ψυχή της τόσα όμορφα πράγματα)
ΩΜΟΣ(ακουμπάμε πάνω όταν μας παίρνει αγκαλιά)

 Στο τέλος ανακάτεψε το κοριτσάκι όλες τις λεξούλες και έγαρψε ένα γράμμα στη μαμά. Σας το παραθέτω γιατί είναι υπέροχο

Μανούλα μου 
Είσαι η βασίλισσα της καρδιάς μου. Το φως της ζωής μου που με φωτίζει, ο φάρος μου που οδηγεί τα ταξίδια μου μακριά από τις σειρήνες σε απάνεμα λιμάνια. Εσύ είσαι η ευτυχία και η χαρά μου το γέλιο και το δάκρυ μου και μου θυμίζεις κάθε μέρα να χαίρομαι το θαύμα της ζωής, τον ήλιο που ανατέλλει σ ένα λουλουδιασμένο κάμπο με μαργαρίτες και ρόδα. Είσαι η ιδανική αγκαλιά για να γείρω στον ώμο σου και να γαληνέψει η ψυχή μου. Είσαι αυτή που ξαγρυπνάς δίπλα μου και με το υπέροχο νανούρισμά σου απλώνεις τα όνειρά μου πανιά στα κατάρτια των καραβιών σε φανταστικά ταξίδια και τα κάνεις να μοιάζουν με παραμύθια που έχουν πάντα καλό τέλος. 

Κάναμε κι εμείς το αλφαβητάρι της αγάπης κι έναν λουλουδιασμένο κάμπο και πάνω σε κάθε λουλούδι που έβαψαν τα παιδιά γράψαμε μια λέξη από το αλφαβητάρι της αγάπης.

 Κάναμε την ακροστιχίδα της λέξης μανούλα. Τα παιδιά έψαξαν μέσα στα λουλούδια και βρήκαν ποια λέξη έπρεπε να γραψουνε στο κάθε γράμμα(κοιτάζοντας το αρχικό γράμμα).


Το κάναμε και ατομικά (από το φύλλο εργασίας που δίνει το βιβλίο)
 

Χαρακτηρίσαμε τη μαμά μας με μία λέξη από τις λέξεις που έδωσαν τα λουλούδια στο βιβλίο και ζωγραφίσαμε




Γράψαμε γράμμα στη μαμά όπως μπορούσαμε(κάτι που θέλαμε να της πούμε)




Ζωγραφίσαμε την κάθε λέξη και κάναμε το αλφαβητάρι βιβλίο και το βάλαμε στην βιβλιοθήκη μας για να μπορούμε να το διαβάζουμε.
Εδώ μπορείτε να δείτε πόσο ωραία ζωγράφισαν τα παιδιά μας το αλφαβητάρι της αγάπης το οποίο αφιερώνουμε σε όλες τις μανούλες των παιδιών μας!!!!!!!!!!!!!!!!!!




ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ..........................................................
















3 σχόλια: