Τρίτη 9 Μαρτίου 2021

European P.L.A.N. ( Painting Literature Arts Nature)Searching through riddles - Painting - Literature

 Δράση Ιανουαρίου και Φεβρουαρίου. 

Παιχνίδι κρυμμένου θησαυρού

Ένα πρωί βρήκαμε ένα μήνυμα στην οθόνη του υπολογιστή μας. Ήταν ένα βίντεο από μια μάγισσα που μας ανέθεσε παίξουμε ένα παιχνίδι κρυμμένου θησαυρού. Το πρώτο στοιχείο μας είπε ότι θα το βρούμε στο καπέλο της το οποίο είναι κάπου μέσα στην τάξη μας.  

Αφού βρήκαμε το καπέλο της είδαμε ότι από κάτω είχε έναν φάκελο και το παιχνίδι ξεκίνησε. Ανοίξαμε τον φάκελο και βρήκαμε ένα αίνιγμα το οποίο έπρεπε να απαντήσουμε για να πάμε στο επόμενο στοιχείο.
                             
                                    

                                     

                              
Και αφού λύσαμε όλα τα αινίγματα φτάσαμε στο τέλος
Τελικά ο θησαυρός ήταν μια μικρή εικόνα. Τι να σημαίνει άραγε; Μάθαμε ότι παρόμοιες εικόνες βρήκαν όλα τα σχολεία γιατί η μάγισσα έστειλε σε όλα τα συνεργαζόμενα σχολεία το ίδιο μήνυμα. Έτσι λοιπόν ένα πρωί όλα τα συνεργαζόμενα σχολεία βρεθήκαμε την ίδια στιγμή σε μια παρουσίαση online και βάλαμε όλοι τις εικόνες που βρήκαμε. 
Αρχίσαμε να ενώνουμε σιγά σιγά τα κομμάτια
 Αααααα ένας ωραίος πίνακας!!!!

Κάθε ένα από τα έξι σχολεία του Προγράμματος European P.L.A.N. ανέλαβε μια αναζήτηση για τον πίνακα αυτό. Εμείς βρήκαμε πληροφορίες για τον Μιρό που ζωγράφισε τον πίνακα.
 Όλες τις πληροφορίες όλων των σχολείων μπορείτε να τις  δείτε https://prezi.com/view/3OnZeOY4rwaecnfKaE9Q/
Ψάξαμε στο διαδίκτυο να βρούμε τον συγκεκριμένο πίνακα του Μιρό και είδαμε το παρακάτω βίντεο.

Ζήτησα από τα παιδιά να σκεφτούν έναν τίτλο. Είπαν 8 τίτλους και ψηφίσαμε αυτόν που μας άρεσε πιο πολύ




Προσπαθήσαμε να κάνουμε κι εμείς τον πίνακα όπως ο Μιρό




Οι μικροί μου καλλιτέχνες!!!!!!!!!
Γίναμε ομάδες και συνεργαστήκαμε και η κάθε ομάδα έκανε τον δικό της πίνακα τον οποίο παρουσίασε στα υπόλοιπα παιδιά





Οι πίνακες όλοι ξεχωριστοί και μοναδικοί !!





Ελεύθερες δραστηριότητες με υλικό της τάξης και αφορμή τον πίνακα


Κάποια στιγμή λοιπόν μετά από μέρες που βρήκαμε το κομμάτι από τον πίνακα του Μιρό τα παιδιά το ξαναπήραν στα χέρια και γυρνώντας το ανάποδα βλέπουν γράμματα.
Προσπαθούν να τα διαβάσουν ...Αλλά βρίσκουν γράμματα που δεν ξέρουν. Δεν είναι ελληνικά. Είναι αγγλικά λέει κάποιο παιδί. Τους διάβασα την λέξη και ρώτησα αν κατάλαβε κάποιος τι μπορεί να σημαίνει. Μουσική είπαν. Μάθαμε ότι και τα άλλα σχολεία βρήκαν λέξεις πίσω από τα κομμάτια που είχαν βρει. Ανοίξαμε λοιπόν πάλι μια παρουσίαση και είδαμε τι έγραφαν και τα υπόλοιπα.
Αντε τώρα να βγάλουμε άκρη με τα αγγλικά. Πως θα μάθουμε; Ε καλά κυρία δεν ξέρεις αγγλικά; Ε μα όλα θα τα ξέρω τους λέω. Κυρία να μάθουμε από την μετάφραση λέει ο Γιάννης. Ορίστε να η λύση. Τα παιδιά ξέρουν καλύτερα.

Τις βάλαμε κάτω τις λέξεις και κάναμε δοκιμές


Κάτι άρχισε να γίνεται
Α είναι ένα παραμύθι "Οι μουσικοί της Βρέμης" Και η Βρέμη τι είναι; Μάθαμε ότι είναι μια πόλη στην Γερμανία και οι αδερφοί Γκριμ μάθαμε ότι έγραφαν παραμύθια 

και το είδαμε σε βίντεο
Ζωγραφίσαμε




 Είδαμε το άγαλμα των μουσικών της Βρέμης στο διαδίκτυο 

και κάναμε κι εμείς το δικό μας

Δραματοποιήσαμε το παραμύθι


Κάναμε ένα μεγάλοοοοοοοοοοο επιτραπέζιο παιχνίδι






Βάλαμε σκάλες και φιδάκια



Κάναμε ζάρι και πιόνια από χαρτόνι και παίξαμεεεεεεεε!!!!!!!




Κάναμε και ατομικά γιατί μας άρεσε πολύ!!!
και κάποια φύλλα εργασίας









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου