Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου 2020

Ταξίδι στ' όνειρο...7ηΣυνάντηση Η ΜΟΝΑΔΙΚΟΤΗΤΑ ΜΟΥ

Η 7η συνάντηση στο πρόγραμμα "Ταξίδι στο όνειρο" έχει να κάνει με την μοναδικότητά μας. Παίξαμε ένα παιχνίδι «Αγγίξτε κάτι που έχει χρώμα.....»Τα παιδιά τρέχουν στο χώρο με μουσική και όταν σταματήσει η μουσική δίνω εντολή να πιάσουν κάποιο χρώμα. Χάνει όποιος δεν έχει αγγίξει το χρώμα της εντολής.


Ενα μαγικό κουτί πέρασε από κάθε παιδί, το άνοιξαν και μέσα σ’αυτό υπήρχε η φωτογραφία ενός ξεχωριστού ανθρώπου. Δεν έπρεπε να πουν ποιος είναι, μονάχα να κοιτάξουν μέσα στο κουτί και να το δώσουν στον επόμενο. "ποιος ήταν αυτός ο ξεχωριστός άνθρωπος";



Ζωγράφισαν το πορτρέτο τους. Ζωγράφισαν τα αγαπημένα τους πράγματα, πρόσωπα, μέρη.
Ολα τα παιδιά μας παρουσίασαν το πορτρέτο τους










Η συνάντηση έκλεισε λέγοντας ένα ένα κάθε παιδί: «Κάτι που ανακάλυψα για τον εαυτό μου που με κάνει να αισθάνομαι όμορφα είναι.....»(Να παίζω μπάλα με τον αδερφό μου έξω, να παίζω με φίλους, να φροντίζω το σκυλί μας, να με ξυπνάει η μαμά μου για να έρθω στο σχολείο, να ταΐζω τα ψαράκια μου, να με ξυπνάει η αδερφή μου, να παίζω με την γιαγιά μου στην αυλή, να πηγαίνω βόλτα το σκυλί μας, να παίζω με την αδερφή μου επιτραπέζιο, να με γλύφει το σκυλάκι μας όταν κοιμάμαι για να το πάω βόλτα, να παίζω με την μαμά, να παίζω με τον αδερφό μου, να παίζω με το σκυλί μας)













Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου