Δευτέρα, 28 Σεπτεμβρίου 2015

ΕΝΑ ΠΑΡΑΞΕΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

 Ξεκινώντας να μιλάμε για τον εαυτό μας την προηγούμενη εβδομάδα ποιοι είμαστε τι θέλουμε σε τι είμαστε καλοί κλπ.
και θέλοντας να μάθουμε να δουλεύουμε σαν ομάδα και να συνεργαζόμαστε θυμήθηκα αυτό το βιλίο το οποίο αγόρασε πέρσι ένας μαθητής μας όταν επισκέφτηκε το νηπιαγωγείο 
μας η κυρία Γιολάντα Τσορώνη Γεωργιάδου. Ευχαριστούμε πολύ τον Νίκο(μαθητής φέτος της Α τάξης) που με μεγάλη χαρά μας έδωσε το βιβλίο του.
 Η ιστορία του βιβλίου με λίγα λόγια
Στο μεγάλο δάσος τα ζώα πλήττουν αφόρητα και αποφασίζουν να πάνε σχολείο για να μάθουν καινούρια πράγματα.
Όταν όλα είναι έτοιμα και οι "μαθητές" συγκεντρώνονται την πρώτη μέρα στο προαύλιο, η είδηση ότι ο δάσκαλος αρρώστησε και ότι αναβάλλεται η λειτουργία του σχολείου, στενοχωρεί τα ζώα αλλά δεν τα απογοητεύει.
Καταστρώνουν, λοιπόν, ένα σχέδιο για να πιέσουν τις αρχές, ενώ στο μεταξύ επινοούν κι έναν παράξενο τρόπο για να αντικαταστήσουν το δάσκαλο μέχρι να 'ρθει...
 Η ιστορία στοχεύει στο να προβάλει τα πλεονεκτήματα και τα αποτελέσματα της συνεργασίας.

Πριν διαβάσουμε την ιστορία ρωτήσαμε τα παιδιά γιατί πιστεύουν ότι το σχολείο ήταν παράξενο. Τα παιδιά είπαν: γιατί σ αυτό το σχολείο πήγαιναν πολλά ζώα, είχε παράξενα βιβλία, κουρτίνες παράξενους χρώματα και μαρκαδόρους και παράξενους αριθμούς.
 
 Αφού διαβάσαμε το παραμύθι κατάλαβαν τα παιδιά γιατί τελικά ήταν παράξενο το σχολείο και φυσικά το δραματοποιήσαμε με ότι μάσκες είχαμε.
Νομίζω ότι το καταευχαριστηθήκαμε!!!!!!!!!!!!!

Αχ βαρέθηκα όλη μέρα να γυρίζω από δω και από κει θα ήθελα να μάθω να ζωγραφίζω αλλά πως; είπε ο σακαντζόχοιρος στην φίλη του την αγελάδα.



 Κι εγώ θα ήθελα να μάθω κάτι για να περνάω την ώρα μου. Βαρέθηκα όλη μέρα να βόσκω.
 Το βρήκαμε ας πάμε σχολείο!!!! Είμαστε τόσοι πολλοί. Να ζητήσουμε να μας φέρουν κι έναν δάσκαλο. Ας γράψουμε ένα γράμμα στον υπουργό.
 Ο λαγός πήρε το γράμμα και τρέχοντας το πήγε στον υπουργό των ζώων που ήταν υπέυθυνος για τα σχολεία
 Εμείς τα ζωάκια όλα θέλουμε να πάμε σχολείο να μορφωθούμε. Θέλουμε να μας στείλετε έναν δάσκαλο.
 Μάλιστα θα κάνουμε ότι μπορούμε θα σας στείλουμε δάσκαλο
 Εχω ευχαριστα νέα σε λίγο θα έρθει ένας δάσκαλος στο σχολείο μας είπε ο λαγός μόλις γύρισε πίσω.

 Μπράβοοοοοοοο!!!!!!!!!! Ζήτωωωωωω!!!!!!!!!
 Μετά από μέρες όμως δάσκαλος δε φάνηκε παρά μόνο μια επιστολή που έφερε ο λαγός
 Λυπούμαστε πολύ αλλά ο δάσκαλος αρρώστησε βαριά..............
 Τα ζώα στεναχωρήθηκαν πολύ

 Αρχισαν να κλαίνε. Ηθελαν οπωσδήποτε να πάνε στο σχολείο.
 Αποφάσισαν να κάνουν κατάληψη και να διαμαρτυρηθούν
 Φτιάξανε πινακίδες
 και φώναζαν συνθήματα

 Αποφάσισαν να μη φύγουν από το σχολείο μέχρι να στείλουν δάσκαλο


 
 Το βράδυ κοιμόταν μέσα στο σχολείο
 Ενώ από έξω φύλαγαν το σχολείο οι γονείς τους
 Στο μεταξύ το σκουλήκι είχε μια πολύ ωραία ιδέα. Το κάθε ζωάκι να δείξει στα άλλα τι μπορεί να κάνει καλύτερα.
 έτσι τα ζώα όση ώρα καθόταν στο σχολείο αποφάσισαν  να ασχοληθούν  με διάφορα πράγματα και να μάθουν στους υπόλοιπους ότι μπορούσαν το καθένα να  κάνει καλύτερα
 Ετσι το γουρουνάκι τους έμαθε ζωγραφικη
 
 Η αράχνη τους έμαθε να υφαίνουν
 Η αγελάδα τους διάβαζε παραμύθια
 Ο λαγός τους έμαθε τους αριθμούς
 Το πουλί τους έμαθε να κάνουν ωραία πράγματα με πλαστελίνη
 Η γάτα να κάνουν παζλ
 Το πρόβατο να ζωγραφίζουν με πινέλα

 Το παπί και ο σκαντζόχοιρος να κάνουν κατασκευες ξύλινες με τουβλάκια
 Η κατσίκα πως να συναρμολογούν παιχνίδια και να παίζουν
 Η γάτα τους έμαθε να κάνουν νόστιμες τούρτες
 Εσείς παιδιά αν ήσασταν σ αυτό το σχολείο τι θα μπορούσατε να δείξετε στους υπόλοιπους; σε τι είστε καλοί;
Τα παιδιά είπαν:
να ζωγραφίζω, να κάνω πύργους, να παίζω κουκλοθέατρο, να κάνω παζλ, να ζυμώνω και να κάνω κουλουράκια, να παίζω μπάλα,να κάνω τσιμέντο με την μπετονιέρα και μετά να κάνω ωραίες κατασκευές από τσιμέντο να κάνω ποδήλατο χωρίς βοηθητικές και να τους μάθω και τους υπόλοιπους αν δε ξέρουν να διαβάζω παραμύθια να κάνω χειριτεχνίες, να κάνω ωραία πράγματα με την πλαστελίνη κλπ.
Και φυσικά και οι γονείς των παιδιών μας δήλωσαν ότι ευχαρίστως θα μπορούσαν: να έρθουν να μαγειρέψουν παραδοσιακά εδέσματα, να κάνουν γλυκά, να μιλήσουν για τα επαγγέλματά τους, να κάνουν χειριτεχνίες, να παίξουν επιτραπέζια με τα παιδιά, να τους πουν παραμύθι να τους μάθουν γερμανικά και πολλά ακόμη.

 ΑΡΑ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ
 και όπως λέει και το τέλος του παραμυθιού     

 Η ΓΝΩΣΗ Η ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ ΜΑ ΚΑΙ Η ΕΥΤΥΧΙΑ 
ΧΟΡΕΥΑΝ ΠΑΝΤΑ ΑΓΚΑΛΙΑ ΜΕ ΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ

Συνεργασία μια αφορμή για να ξεκινήσουμε το πρόγραμμα ΑΞΙΕΣ ΖΩΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ




























































4 σχόλια:

  1. ΤΙ ΥΠΕΡΟΧΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΛΙΤΣΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λίτσα μου, σ΄ευχαριστώ που "επισκέφτηκες" με τους μαθητές σου το παράξενο αυτό σχολείο και τους έβαλες στη διαδικασία να αναλογιστούν και να εξωτερικεύσουν τις δυνατότητές τους. Εξαιρετική η προσέγγιση, φοβερές οι μάσκες για τη δραματοποίηση. Είναι επίσης πολύ σημαντική και η "φοίτηση" των μαμάδων που επινόησες! Καλή συνέχεια με όμορφα ταξίδια! Τα φιλιά και την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή