Η 2η συνάντηση στο πρόγραμμα "Ταξίδι στο όνειρο" είχε να κάνει με την λέξη "Καλημέρα". Τα παιδιά περπάτησαν στον χώρο και είπαν μεταξύ τους μια ζεστή καλημέρα. Έπειτα μοίρασα στα παιδιά από μια ακτίνα και τους ζήτησα να ζωγραφίσουν το καθένα κάτι που νιώθει ακούγοντας την λέξη καλημέρα! Ποιος τους λέει καλημέρα πρώτος κάθε πρωί; Σε ποιόν λένε αυτά καλημέρα κάθε πρωί; Τι σημαίνει η λέξη ΚΑΛΗΜΕΡΑ; Παράλληλα είναι μια άσκηση που επιτρέπει στα παιδιά που δεν επιλέγουν να συνδεθούν με πρόσωπα της οικογένειας τους να συνδεθούν με σημαντικά πρόσωπα της καθημερινής τους ζωής.
Μοίρασμα στην ολομέλεια. Καθώς τα παιδιά μοιράζονται τις ιστορίες τους για την καλημέρα μας δίνεται η δυνατότητα να εντοπίσουμε κάποιες πρώτες ικανότητες και αξίες που αναδύονται μέσα από την παρουσίαση της ζωγραφιάς. Τις αξίες αυτές έγραψα επάνω στην ζωγραφιά του κάθε παιδιού.
Μετά το μοίρασμα της ιστορίας τους σηκώθηκε ένα ένα παιδί και κόλλησε την ακτίνα του στον Ήλιο
Του βάλαμε μάτια στόμα μύτη και γυαλιά
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΕΡΑ ΓΙΑ ΠΕΡΑ!!!
Μοίρασμα στην ολομέλεια. Καθώς τα παιδιά μοιράζονται τις ιστορίες τους για την καλημέρα μας δίνεται η δυνατότητα να εντοπίσουμε κάποιες πρώτες ικανότητες και αξίες που αναδύονται μέσα από την παρουσίαση της ζωγραφιάς. Τις αξίες αυτές έγραψα επάνω στην ζωγραφιά του κάθε παιδιού.
Μετά το μοίρασμα της ιστορίας τους σηκώθηκε ένα ένα παιδί και κόλλησε την ακτίνα του στον Ήλιο
Του βάλαμε μάτια στόμα μύτη και γυαλιά
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΕΡΑ ΓΙΑ ΠΕΡΑ!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου