Δευτέρα 2 Ιουνίου 2025

Εργαστήρια δεξιοτήτων "Ομάδα δράσης μαθητών για την προστασία των ζώων συντροφιάς(Δίκτυο τέχνης και δράσης)"

Εργαστήρια Δεξιοτήτων
Θεματική Ενότητα: Φροντίζω το περιβάλλον
Υποθεματική ενότητα: Κλιματική αλλαγή, φυσικές καταστροφές, πολιτική προστασία
Τίτλος: Ομάδα δράσης μαθητών για την προστασία των ζώων συντροφιάς(Δίκτυο τέχνης και δράσης)
Βασικοί στόχοι του προγράμματος είναι οι μαθητές/τριες:

Να ευαισθητοποιηθούν και να εκφράσουν συναισθήματα για τα ζώα συντροφιάς αναπτύσσοντας την ενσυναίσθηση. 
Να διακρίνουν τα ζώα σε δεσποζόμενα και αδέσποτα και να αναφέρουν τα αίτια της ύπαρξης των αδέσποτων.
Να κατονομάζουν τις συνέπειες της ύπαρξης των αδέσποτων ζώων.
Να συνειδητοποιήσουν τις υποχρεώσεις των ανθρώπων απέναντι στα ζώα συντροφιάς
Να προτείνουν τρόπους αντιμετώπισης της εγκατάλειψης και κακοποίησης των ζώων συντροφιάς.
Να καλλιεργήσουν δεξιότητες ώστε να αναλάβουν δράσεις ενημέρωσης της σχολικής και τοπικής κοινότητας για την πρόληψη της εγκατάλειψης ζώων, για την προστασία των αδέσποτων της περιοχής, καθώς και για την προώθηση υιοθεσιών μέσω φιλοζωικών σωματείων.

Καταιγισμός ιδεών-Τα ζώα γύρω μας. Ποια ζώα βλέπουμε στη γειτονιά μας.


Ζώα οικόσιτα, ζώα συντροφιάς (δεσποζόμενα και αδέσποτα), άλλα ζώα που ζουν στην περιοχή.



Οι φίλοι μας τα ζώα. Ευαισθητοποίηση μέσω έργων τέχνης. Οι μαθητές παρατηρούν έργα τέχνης με θέμα ζώα συντροφιάς. Παρατηρώντας τον κάθε πίνακα και μετά τη συζήτηση σε ομάδες δημιουργούν μια δική τους σχετική ιστορία.




Πώς νιώθουν τα ζώα; Τα παιδιά παρατηρώντας προσεκτικά προσπαθούν να κατανοήσουν πώς αισθάνονται τα ζώα.
 
Τα Δικαιώματα των ζώων.  To κείμενο της Οικουμενικής Διακήρυξης των Δικαιωμάτων των Ζώων υιοθετήθηκε από την Διεθνή Ένωση Δικαιωμάτων των Ζώων και άλλες οργανώσεις στα πλαίσια διεθνούς συνάντησης, με θέμα τα δικαιώματα των ζώων, η οποία έλαβε χώρα στο Λονδίνο τον Σεπτέμβριο του 1977. Η Διακήρυξη υπογράφηκε στο Παρίσι τον Οκτώβριο του 1978. Δείτε εδώ

Τι θα μας έλεγαν τα ζώα αν είχαν φωνή και μπορούσαν να μιλήσουν;

Προβληματίζομαι και αναζητώ τρόπους υποστήριξης των αδέσποτων

Προσκαλέσαμε στην τάξη μας τον κτηνίατρο κύριο Δημήτρη ο οποίος μας ενημέρωσε για θέματα που αφορούν κυρίως τα αδέσποτα ζώα, απάντησε στα ερωτήματα των παιδιών και μας γνώρισε τον Γκας
Οδηγός υπεύθυνης υιοθεσίας ζώου
Να μ αγαπάς, να με φροντίζεις, να με σέβεσαι.

Δημιουργία αφίσας και φυλλαδίου. 

Αξιολόγηση προγράμματος















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου