Κυριακή 19 Δεκεμβρίου 2021

L.I.F.E.: Little Inventors save Forest Ecosystems 1η εφεύρεση "Το ραδιόφωνο"

1η εφεύρεση "Το ραδιόφωνο"

Η ομάδα ραδιοφώνου που αποτελούνταν από το 10ο Νηπιαγωγείο Νεάπολης Θεσσαλονίκης, το 1ο Νηπιαγωγείο Λητής και το 1ο Νηπιαγωγείο Ρεθύμνου ετοίμασε μια υπέροχη παρουσίαση για το ραδιόφωνο μέσα από την οποία μάθαμε πολλά πράγματα.

                                        

Παίξαμε online και τα παιχνίδια που ετοίμασε η ομάδα ραδιοφώνου






Σε κάθε εφεύρεση τα νηπιαγωγεία που συμμετέχουν στο έργο θα χωρίζονται σε 5 ομάδες όσα δηλαδή και τα γράμματα της λέξης STEAM. Η κάθε ομάδα θα υλοποιεί μια δραστηριότητα που σχετίζεται με κάθε τμήμα του STEAM. To ακρωνύμιο STEΑM (Science, Technology, Engineering, Arts, Mathematic – Επιστήμη, Τεχνολογία, Μηχανική, Τέχνη, Μαθηματικά) χρησιμοποιείται για να προσδιορίσει την έννοια της ολιστικής προσέγγισης της μάθησης μέσα από πέντε γνωστικά αντικείμενα, της Επιστήμης, της Τεχνολογίας, της Μηχανικής, της Τέχνης και των Μαθηματικών. Στην εφεύρεση του ραδιοφώνου εμείς είμασταν στην ομάδα μηχανικής μαζί με το νηπιαγωγείο Λητής Θεσσαλονίκης και το νηπιαγωγείο Yenişehir Belediyesi Anaokulu από την Τουρκία. Συνεργαστήκαμε για να δημιουργήσουμε ένα ραδιοφωνικό σύστημα και να μεταδώσουμε ένα τραγούδι. Έτσι λοιπόν σκεφτήκαμε να φτιάξουμε ένα μικρόφωνο τα παιδιά του νηπιαγωγείου από την Τουρκία, έναν πύργο πομπού τα παιδιά από το νηπιαγωγείο Λητής κι εμείς ένα ραδιόφωνο.

Έτοιμο

Το συνεργατικό μας βίντεο
Συνδεθήκαμε online και παίξαμε και τα 3 σχολεία μαζί 
Εικαστικά φτιάχνω το δικό μου ραδιόφωνο





Το ζωγραφίζω
Με υλικά της τάξης και σε ομάδες δημιουργούμε πύργους πομπού



Μικρόφωνο


Πως έρχεται ο ήχος στα αυτιά μας μέσα από ένα ραδιόφωνο

Όλα τα σχολεία έστειλαν το δικό τους ραδιοφωνικό μήνυμα. 
Μπορείτε να ακούσετε το δικό μας ραδιοφωνικό μήνυμα καθώς και όλων των υπόλοιπων σχολείων στον παρακάτω σύνδεσμο
Κάναμε και μια αφίσα για το ραδιοφωνικό μας μήνυμα
Η αφίσα μας
Ζωγραφίσαμε το ραδιοφωνικό μας μήνυμα


Ακούσαμε τα υπόλοιπα ραδιοφωνικά μηνύματα





















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου