Κυριακή 1 Μαρτίου 2020

Γνωριμία με τον Σάμμυ KIDS FIRST CODING & ROBOTICS

Τη σχολική χρονιά 2019-2020 και για τις ανάγκες υλοποίησης του έργου, η Εθνική Υπηρεσία Υποστήριξης eTwinning υλοποιεί τη δράση STEM 2.0. δίνοντας δωρεάν τον εξοπλισμό KIDS FIRST CODING & ROBOTICS στα σχολεία.
Μέσω της δράσης επιλέχθηκαν οριστικά τα 280 σχολεία σε όλη την Ελλάδα. Από την Ανατολική Μακεδονία και Θράκη επιλέχθηκαν 5 νηπιαγωγεία. Ένα από τα 5 νηπιαγωγεία είναι και το δικό μας. Έτσι λοιπόν αφού παραλάβαμε τον εξοπλισμό θα τον αξιοποιήσουμε για τις ανάγκες των προγραμμάτων   "Robotics and stem at school for road safety"  και "Climate change by Coding and Robotics (STEM)" τα οποία είναι προσανατολισμένα στο STEM. Γνωρίσαμε τον Sammy. Αυτό το χαριτωμένο ρομπότ με μορφή σάντουιτς που διδάσκει αρχές προγραμματισμού και αναπτύσσει δεξιότητες STEM σε παιδιά προσχολικής ηλικίας. Με το KIDS FIRST CODING & ROBOTICS το παιδί μπορεί να μάθει πολλές βασικές έννοιες του προγραμματισμού, ολοκληρώνοντας τις προκλήσεις των μαθημάτων, που ενθαρρύνουν την εμπλοκή με το ρομπότ και τις κάρτες ιστοριών.Τα προγράμματα δημιουργούνται απλά και μόνο με τη δημιουργία μιας σειράς από κάρτες εντολών που δημιουργούν το αλγοριθμικό «μονοπάτι». Καθώς το ρομπότ περνά πάνω από τις κάρτες εντολών, ένας αισθητήριας στο κάτω μέρος του ρομπότ τις διαβάζει μια προς μια και φορτώνει το πρόγραμμα. Στη συνέχεια, τοποθετούμε το ρομπότ σε μια πίστα που έχουμε δημιουργήσει και το ρομπότ τρέχει το πρόγραμμα. Μπορούμε να προγραμματίσουμε το ρομπότ να κινείται προς διαφορετικές κατευθύνσεις, να ενεργοποιεί το γρανάζι, να ανάβει τα φώτα LED, να αναπαράγει ήχους και να ανταποκρίνεται σε διαφορετικές κάρτες ενεργειών. Το ενσωματωμένο γρανάζι επιτρέπει την κατασκευή απλών ρομποτικών κατασκευών με βραχίονες ή άλλα κινούμενα μέρη που ανταποκρίνονται σύμφωνα με τις οδηγίες του προγράμματος. Αυτό το κιτ διδάσκει επίσης φυσική, μηχανική και δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων μέσω μιας σειράς μαθημάτων κατασκευής και προγραμματισμού. Εκτός από τον Sammy, υπάρχουν άλλες πέντε ιστορίες, καθεμία από τις οποίες περιλαμβάνει μια σειρά από μοντέλα κατασκευών, προκλήσεις προγραμματισμού και μαθήματα που σχετίζονται με τα ακόλουθα θέματα: ένα ποντίκι κινείται μέσα από ένα λαβύρινθο για να βρει τυρί, ένας πιγκουίνος περιπλανιέται γύρω από έναν ζωολογικό κήπο, ένας ποδοσφαιριστής μετακινεί μια μπάλα στο τέρμα, ένα όχημα πυρκαγιάς  σβήνει μια φωτιά και ένα εργοστάσιο ρομπότ εκτελεί εργασίες σε εργοστασιακό περιβάλλον. Κυρία μοιάζει με τοστ και σάντουιτς είπαν τα παιδιά. Είδαμε τι περιέχει το κουτί είδαμε το βιβλίο τις κάτρες τα κομμάτια για τις πίστες κλπ.
 Διαλέξαμε από το βιβλίο το πρώτο σενάριο που είναι και απλό για να δούμε πως λειτουργεί. Κοιτάζοντας το βιβλίο βρήκαμε τα κατάλληλα κομμάτια και τα ενώσαμε

 Βάλαμε τις εντολές στην σειρά

 Πατήσαμε το κουμπί ο Σάμμυ διάβασε τις εντολές περνώντας από επάνω από τις κάρτες και κατόπιν έκανε την διαδρομή(3 βήματα μπροστά). Βάλαμε και άλλες 3 κάρτες μετά ώστε να κάνει 3 βήματα μπροστά και μετά να γυρίζει πίσω 3 βήματα.

 Αλλάξαμε λίγο την πίστα και βάλαμε και στροφή καθώς και μια κάρτα να σταματάει λίγο στην στροφή.

Βάλαμε να κάνει και μουσική και να μας λέει Hi


Βέβαια κάναμε και λάθη με κάποιες κάρτες άλλωστε μέσα από τα λάθη μαθαίνουμε. Ψάξαμε και βρήκαμε που κάναμε το λάθος και το διορθώσαμε.













Δείτε στα παρακάτω βίντεο το νέο μας ρομπότ





Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν με το καινούργιο μας φίλο. Είμαστε έτοιμοι για ρομποτικές δράσεις!!!!!!
















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου