Με τις μετρήσεις φρούτων ασχοληθήκαμε τον Απρίλιο στο πρόγραμμα "Περνά η μέλισσα περνά νόστιμα διαλέγει ή θρεπτικά;" Τα παιδιά σε συνεργασία με τους γονείς τους έφτιαξαν αυτοσχέδιες ζυγαριές και τις έφεραν στο νηπιαγωγείο
Πήραμε ένα ακτινίδιο μια φράουλα ένα πορτοκάλι κι ένα μήλο. Υποθέσαμε πιο είναι πιο βαρύ και πιο είναι πιο ελαφρύ.
Τα ζυγίσαμε στην ηλεκτρονική ζυγαριά
και καταγράψαμε το βάρος τους
Συμπέρασμα τα παιδιά υπέθεσαν σωστά
Φύλλο καταγραφής
Στις αυτοσχέδιες ζυγαριές ζυγίσαμε διάφορα φρούτα. Κάθε παιδι διάλεγε 2 φρούτα υπέθετε ποιο θα είναι το πιο βαρύ ζύγιζε και καταγράφαμε το αποτέλεσμα
Στις 2 φράουλες είχαν μια διαφωνία. Κάποια παιδιά λέγανε ότι έχουν το ίδιο βάρος κάποια ότι η μια είναι λίγο πιο βαριά από την άλλη
Ετσι τις ζυγίσαμε στην ηλεκτρονική ζυγαριά και είδαμε ότι είχαν ακριβώς το ίδιο βάρος από 10 γρ. Δηλαδή κυρία αν τις βάλουμε και τις 2 μαζί θα μας δώσουν το 20 γρ; Ακριβώς 20γρ.
Οι υποθέσεις και τα συμπεράσματα
Τα ζυγίσαμε και βρήκαμε το βάρος
Μετρήσαμε το ύψος
και την περίμετρο με μεζούρα
και σκοινί
Καταγράψαμε τα αποτελέσματα
και σε φύλλο εργασίας
Μετρήσαμε με χάρακα φρούτα
Φτιάξαμε 5 μήλα με πλαστελίνη
και με ρολά κάναμε λαβύρινθο
και παίξαμε
Το βίντεο
Τέλος οδηγήσαμε το ρομπότ από το πιο ελαφρύ φρούτο στο πιο βαρύ
Πήραμε ένα ακτινίδιο μια φράουλα ένα πορτοκάλι κι ένα μήλο. Υποθέσαμε πιο είναι πιο βαρύ και πιο είναι πιο ελαφρύ.
Τα ζυγίσαμε στην ηλεκτρονική ζυγαριά
και καταγράψαμε το βάρος τους
Συμπέρασμα τα παιδιά υπέθεσαν σωστά
Φύλλο καταγραφής
Στις αυτοσχέδιες ζυγαριές ζυγίσαμε διάφορα φρούτα. Κάθε παιδι διάλεγε 2 φρούτα υπέθετε ποιο θα είναι το πιο βαρύ ζύγιζε και καταγράφαμε το αποτέλεσμα
Στις 2 φράουλες είχαν μια διαφωνία. Κάποια παιδιά λέγανε ότι έχουν το ίδιο βάρος κάποια ότι η μια είναι λίγο πιο βαριά από την άλλη
Ετσι τις ζυγίσαμε στην ηλεκτρονική ζυγαριά και είδαμε ότι είχαν ακριβώς το ίδιο βάρος από 10 γρ. Δηλαδή κυρία αν τις βάλουμε και τις 2 μαζί θα μας δώσουν το 20 γρ; Ακριβώς 20γρ.
Οι υποθέσεις και τα συμπεράσματα
Τα ζυγίσαμε και βρήκαμε το βάρος
Μετρήσαμε το ύψος
και την περίμετρο με μεζούρα
και σκοινί
Καταγράψαμε τα αποτελέσματα
και σε φύλλο εργασίας
Μετρήσαμε με χάρακα φρούτα
Φτιάξαμε 5 μήλα με πλαστελίνη
και με ρολά κάναμε λαβύρινθο
και παίξαμε
Το βίντεο
Τέλος οδηγήσαμε το ρομπότ από το πιο ελαφρύ φρούτο στο πιο βαρύ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου