Για να επιτευχθεί ο στόχος μας τα μέλη- Νηπιαγωγεία, χωρίστηκαν σε τέσσερις διασχολικές ομάδες με αντικείμενο μία κατηγορία τροφίμων. Σκοπός των ομάδων ήταν να μελετήσουν τα χαρακτηριστικά των διαφημίσεων που σχετίζονται με την κατηγορία τροφίμων που ανήκουν:
- Ομάδα κρέατος : 56ο Νηπιαγωγείο Θεσσαλονίκης – 1ο Νηπιαγωγείο Προσοτσάνης – PU”Nasa radost” , Kindergarten “Sanda Marjanovic” , Subotica, Serbia
- Ομάδα φρούτων και λαχανικών : 29ο Νηπιαγωγείο Σερρών – 2ο Νηπιαγωγείο Μουδανιών Χαλκιδικής – Νο 3 Kindergarten Bistrita Romania
- Ομάδα γαλακτοκομικών προϊόντων : Νηπιαγωγείο Κεντριού – 4ο Νηπιαγωγείο Πυλαίας Θεσσαλονίκης- Vilkaviškis Kindergarten “PASAKA” Lithuania
- Ομάδα γλυκών : 10ο νηπιαγωγείο Νεάπολης Θεσσαλονίκης – 14ο Νηπιαγωγείο Σερρών – Kindergarten of Aljustrel – Portugal
Οι τέσσερις ομάδες είχαν σκοπό να
μελετήσουν τα χαρακτηριστικά των ηλεκτρονικών και των έντυπων
διαφημίσεων έχοντας σαν οδηγό βασικά θεωρητικά στοιχεία.
- Το ύφος, τις εικόνες, τα τεχνικά και μορφολογικά χαρακτηριστικά του κειμένου σε μία έντυπη διαφήμιση.
- Την χρονική διάρκεια, τα πρόσωπα, το σκηνικό, τα πλάνα, τη μουσική σε μία ηλεκτρονική.
- Το σλόγκαν και τις μασκότ που χρησιμοποιούνται.
- Τους τρόπους πειθούς : Αναφορά στις διατροφικές αξίες, πρόκληση συναισθημάτων, προσφορές, εμφάνιση, χιούμορ κλπ
Η εργασία της κάθε ομάδας γινόταν σε
ένα συνεργατικό εργαλείο για καταιγισμό ιδεών, ψηφοφορία και
ανατροφοδότηση, στην ιστοσελίδα : dotstorming.com
Η δική μας ομάδα ήταν η ομάδα του κρέατος και επιλέξαμε να μελετήσουμε τις διαφημίσεις κρέατος στα μέσα μεταφοράς και την διαφήμιση κρέατος στο ραδιόφωνο ενώ τα άλλα δύο μέλη τις έντυπες. Στο τέλος θα
γινόταν παρουσίαση των συμπερασμάτων στην ομάδα αλλά και στα υπόλοιπα
μέλη του έργου!
Με τα άλλα μέλη της ομάδας μας ανταλλάσσουμε ιδέες στο https://dotstorming.com/
Με τα άλλα μέλη της ομάδας μας ανταλλάσσουμε ιδέες στο https://dotstorming.com/
Αρχικά λοιπόν παρατηρήσαμε διαφημίσεις σε μέσα μεταφοράς.
Μετά την παρατήρηση έκαναν το παρακάτω φύλλο αξιολόγησης όπου ζωγράφισαν ένα μέσο μεταφοράς στο οποίο μπορεί να δει κάποιος διαφήμιση.
Αποφασίσαμε να ασχοληθούμε και να παρατηρήσουμε μια διαφήμιση στο φορτηγό με τα κοτόπουλα Πίνδος. Βάλαμε την διαφήμιση σ ενα φορτηγό που κάναμε από χαρτόκουτο
Αποφασίσαμε να ασχοληθούμε και να παρατηρήσουμε μια διαφήμιση στο φορτηγό με τα κοτόπουλα Πίνδος. Βάλαμε την διαφήμιση σ ενα φορτηγό που κάναμε από χαρτόκουτο
Ζωγραφίσαμε την διαφήμιση με τα κοτόπουλα Πίνδος
και αλλάξαμε το σλόγκαν
Τα συμπεράσματά μας μπορείτε να τα δείτε και να τα ακούσετε στο βίντεο που κάναμε για να το μοιραστούμε με τα υπόλοιπα μέλη του προγράμματός μας
Στη συνέχεια τα παιδιά χωρίστηκαν σε 2 ομάδες για να κάνουν από μια διαφήμιση η κάθε ομάδα. Η μια ομάδα
σκέφτηκε να διαφημίσει αλλαντικά και η άλλη αρνιά. Η κάθε ομάδα σκέφτηκε τι θα ήθελε να
διαφημίσει(κρέατα), με ποιες λέξεις θα πείσει τον κόσμο να αγοράσει το προιόν
που θα το διαφημίσει, ποιό θα είναι το όνομα της εταιρίας, ποιό το σλόγκαν
και τι πληροφορίες θα έδινε επάνω στην διαφήμιση. Και οι 2 ομάδες συμπλήρωσαν
πρώτα το ακόλουθο φύλλο εργασίας.
Το κάθε παιδί ζωγράφισε την διαφήμιση της ομάδας του επάνω
στο φορτηγό.
Αναλύσαμε την διαφήμιση και αρχίσαμε να καταγράφουμε τα
συμπεράσματά μας σε πίνακες για να τα παρουσιάσουμε.
και στα αγγλικά για τους φίλους μας
και η υπέροχη ραδιοφωνική διαφήμιση που έκανε η τρίτη ομάδα. Εκαναν μια διαφήμιση για κρεοπωλείο. Ακούστε την
και στα αγγλικά για τους φίλους μας
Τα
συμπεράσματά μας μπορείτε να τα δείτε και να τα ακούσετε στο βίντεο που
κάναμε για να το μοιραστούμε με τα υπόλοιπα μέλη του προγράμματός μας
Τα παιδιά παρουσίασαν τα συμπεράσματά τους από τις διαφημίσεις στους γονείςστην
τάξη
και μαζί τους μετά χωρίστηκαν σε 3 ομάδες. Οι 2 ομάδες έκαναν διαφημίσεις σε φορτηγό και η τρίτη ομάδα μια
ραδιοφωνική διαφήμιση.
Παιδιά και γονείς ενθουσιάστηκαν. Η κάθε ομάδα παρουσίασε την διαφήμιση που έκανε στις άλλες ομάδες.
Ιδού τα αποτελέσματα της
συνεργασίας τουςκαι η υπέροχη ραδιοφωνική διαφήμιση που έκανε η τρίτη ομάδα. Εκαναν μια διαφήμιση για κρεοπωλείο. Ακούστε την
Βήμα βήμα η ζωγραφική στο βίντεο
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου