Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2017

KIDS ADVERTISING HEALTHY FOOD ETWINNING 2016-2017

Kids advertising healty food. Ένα eTwinning  πρόγραμμα για την διαφήμιση και την υγιεινή διατροφή μεταξύ 12 ευρωπαϊκών νηπιαγωγείων. Στόχοι έργου και δημιουργία λογότυπου ομάδας.

Kids advertising healty food

Η σχολική χρονιά 2016-2017 ξεκινάει με ένα ακόμα  ευρωπαϊκό πρόγραμμα eTwinning σχετικό αυτή τη φορά με την διαφήμιση :

Ένα έργο που καλλιεργεί τον κριτικό εγγραμματισμό παιδιών και εκπαιδευτικών. Η επαφή των μαθητών με τις βασικές έννοιες της υγιεινής διατροφής, με πολυτροπικά κείμενα (διαφημίσεις) που αναφέρονται σε αυτές καθώς και η αποδόμηση και ανασύσταση τους είναι ο βασικός άξονας του προγράμματος. Μέσα από διαδικτυακές συναντήσεις και δραστηριότητες ενταγμένες στο πρόγραμμα eTwinning, τα παιδιά θα έρθουν σε επαφή με πολλούς τρόπους αναπαράστασης της πληροφορίας, θα εκπαιδευτούν στο πώς να αναλύουν και να αναπτύσσουν κριτική στάση σε επίπεδο υγιεινής συμπεριφοράς, θα παράγουν τα δικά τους διαφημιστικά μηνύματα χρησιμοποιώντας ψηφιακό υλικό και νέες τεχνολογίες.






Kids advertising healty food / eTwining program
eTwinning label
Οι στόχοι του προγράμματός μας είναι :
  • Να γνωρίσουν βασικές έννοιες υγιεινής διατροφή
  • Να γνωρίσουν τι είναι διαφήμιση, τις μορφές της (ως προς το µέσο ενημέρωσης και ως προς το περιεχόμενο), να διακρίνουν ομοιότητες και διαφορές ανάμεσα σε διαφημίσεις (να συγκρίνουν, να κατηγοριοποιήσουν)
  • Να κατανοήσουν τον σκοπό που χρησιμοποιείτε καθώς και ορισμένα από τα είδη της διαφήμισης(κοινωνική, καταναλωτική)
  • Να κατανοήσουν την χρήση της Γλώσσας στη Διαφήμιση και δομικά χαρακτηριστικά της (κεντρικό διαφημιστικό μήνυμα, ορθολογική τεκμηρίωση της υπόσχεσης-reason why, ύφος, Σλόγκαν)
  •  Να γνωρίσουν και να έρθουν σε επαφή με τα Διαφημιστικά μέσα (Τηλεόραση, ραδιόφωνο, κινηματογράφος, Τύπος, αφίσες, Διαδίκτυο, φυλλάδια, κ.ά)
  •  Να διακρίνουν τα χαρακτηριστικά µιας διαφήµισης ως μέσο παραπλάνησης, πληροφόρησης ή κοινωνικής ευαισθητοποίησης και να αναπτύξουν δεξιότητες κριτικής παρατήρησης εντοπίζοντας τα πρότυπα και τα στερεότυπα που προβάλλονται σε σχέση με την διατροφή.
  • Να αναπτύσσουν επιχειρήματα και να συµµετέχουν ενεργά σε µια συζήτηση.
  • Να επεξεργάζονται δεδομένα και να παράγουν διαφημιστικά μηνύματα με τους συμμαθητές τους με τη χρήση ψηφιακού υλικού και νέων τεχνολογιών.
  • Να συνεργάζονται µε τους συµµαθητές τους, να επικοινωνούν, να αλληλεπιδρούν μέσα από δράσεις όπως ερευνητικές εργασίες, ομαδικές παρουσιάσεις, ανάλυση αποτελεσμάτων, καταγραφή συμπερασμάτων με τη χρήση συνεργατικών εργαλείων web2.0 από το περιβάλλον κοινωνικής δικτύωσης e twinning.
  • Να γνωρίσουν διατροφικές συνήθειες και προϊόντα άλλων χωρών και τόπων καθώς και πως προβάλλονται στο καταναλωτικό κοινό μέσα από τα διαφορετικά είδη διαφημίσεων.
 Αφού ενημερώθηκαν οι γονείς για το τι ακριβώς θα κάνουμε τους ζητήσαμε να μας πουν τι προσδοκίες έχουν από το πρόγραμμα αυτό

Τα μέλη του προγράμματος είναι 12 νηπιαγωγεία από Λιθουανία, Πορτογαλία, Ρουμανία, Σερβία και Ελλάδα.Kids advertising healty food / eTwining program






Kids advertising healty food / eTwining program
zee map

 Ξεκινώντας το έργο η πρώτη συνεργατική μας δράση ήταν η εύρεση του τίτλου. Ζητήθηκε από τα μέλη να καταθέσουν τις προτάσεις τους, οι οποίες τέθηκαν σε ψηφοφορία στην ιστοσελίδα: www.easypolls.net.






Kids advertising healty food / eTwining program
Αποτελέσματα ψηφοφορίας για τον τίτλο του έργου

 Ο τίτλος του έργου μας : «Kids advertising healhy food »

(με μια μικρή διόρθωση)

 Επόμενη δράση η δημιουργία του λογότυπου του έργου. Η ιδέα βασίστηκε στα χρώματα των τροφών και στην μετάδοση της πληροφορίας. Η πρόταση μιας νηπιαγωγού  από το νηπιαγωγείο Κεντριού (στην οποία συμφωνήσαμε όλοι) μεταμορφώθηκε σταδιακά στο τελικό μας λογότυπο. Η εικόνα ταξίδεψε από όλα τα νηπιαγωγεία, με μία καθορισμένη σειρά, τα οποία πρόσθεταν και από ένα στοιχείο πάνω σε αυτήν !






Kids advertising healty food / eTwining program
Το κόκκινο χρώμα και τα μήλα από το 29ο Νηπιαγωγείο Σερρών
Kids advertising healty food / eTwining program
Η ντουντούκα από το Νηπιαγωγείο Κεντριού







Kids advertising healty food / eTwining program
Το κίτρινο χρώμα και τα λεμόνια από το νηπιαγωγείο της Λιθουανίας
Kids advertising healty food / eTwining program
Το πορτοκαλί χρώμα από το 10ο Νηπιαγωγείο Νεάπολης
Kids advertising healty food / eTwining program
Οταν ήρθε η σειρά η δική μας έπρεπε να προσθέσουμε ένα στοιχείο με το μπλε χρώμα. Αποφασίσαμε να κάνουμε μύρτιλλα(Blueberries)
Kids advertising healty food / eTwining program
Το πλαίσιο της εικόνας από το Νηπιαγωγείο Πυλαίας
Kids advertising healty food / eTwining program
Το μοβ χρώμα με τα σταφύλια από το νηπιαγωγείο της Πορτογαλίας
Kids advertising healty food / eTwining program
Τα δύο παιδιά από το Νηπιαγωγείο της Ρουμανίας
Kids advertising healty food / eTwining program
Το άσπρο χρώμα από το Νηπιαγωγείο της Σερβίας
Kids advertising healty food / eTwining program
Το πράσινο χρώμα με τα αχλάδια από το 56 νηπιαγωγείο Θεσσαλονίκης
Kids advertising healty food / eTwining program
Τα παιδάκια από το 14ο Νηπιαγωγείο Σερρών







Kids advertising healty food / eTwining program
Και ο τίτλος του έργου από το 2ο Νηπιαγωγείο Μουδανιών

Το λογότυπό μας πήρε την θέση του. 

Οι γονείς ενημερώθηκαν για το συγκεκριμένο έργο και μας είπαν τι προσδοκίες έχουν.



Τα παιδιά είδαν και ζωγράφισαν το λογότυπο του eTwinning
 

Εγραψαν όπως μπορούσαν τον τίτλο του έργου μας.
 
 
 Πλέον η ομάδα ξεκινάει για δημιουργικές δράσεις που θα την ταξιδέψουν στην μαγεία της διαφήμισης της υγιεινής διατροφής! Ελπίζουμε να μας συντροφέψετε και σε αυτό το ταξίδι!

Ξεκινάμε …..και είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που συμμετέχουμε σ αυτό το έργο!!!!!!!!!!!!!!!!!








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου