Το πρώτο μέρος του προγράμματος μπορείτε να το δείτε ΕΔΩ
Εξηγούμε στα παιδιά την χρήση του κουμπιού zoom. Τα παιδιά φωτογραφίζουν ένα αντικείμενο όποιο αυτά επιλέξουν πρώτα με zoom out και μετά με zoom in.
Εκτυπώνουμε τις φωτογραφίες τις μπερδεύουμε και το καθε παιδί βρίσκει τις φωτογραφίες που τράβηξε με zoom και χωρίς zoom
και τις βάζουμε στη σωστή θέση.
Τα παιδιά απεικονίζουν στο χαρτί όποια φωτογραφία θέλουν με τους 2 τρόπους
ή ζωγραφίζουν κάτι το οποίο θα ήθελαν να φωτογραφίσουν με zoom in και zoom out
Κάνανε και αναπαράσταση της φωτογραφίας
Τα παιδιά κινούνται ελεύθερα στον χώρο ενώ ένα παιδί είναι ο φωτογράφος. Μόλις πει ο φωτογράφος -ένα δύο τρία κλικ- τα παιδιά πρέπει να πάρουν μία πόζα και να μείνουν ακίνητα για να βγάλει ο φωτογράφος μια φωτογραφία. Στη συνέχεια γίνεται άλλο παιδί φωτογράφος.
Φόρμες αθλιτικά
Αποκριάτικες στολές
Η μια φωτογραφία είναι τραβηγμένη από μπροστά και η άλλη φωτογραφία είναι τραβηγμένη από το πλάι
Η Ρεβέκκα είναι πίσω από το κουκλόσπιτο και πιο κοντινή φωτογραφία και η Αναστασία είναι μπροστά από το κουκλόσπιτο και πιο μακρινή φωτογραφία
Εξηγούμε στα παιδιά την χρήση του κουμπιού zoom. Τα παιδιά φωτογραφίζουν ένα αντικείμενο όποιο αυτά επιλέξουν πρώτα με zoom out και μετά με zoom in.
Εκτυπώνουμε τις φωτογραφίες τις μπερδεύουμε και το καθε παιδί βρίσκει τις φωτογραφίες που τράβηξε με zoom και χωρίς zoom
και τις βάζουμε στη σωστή θέση.
Τα παιδιά απεικονίζουν στο χαρτί όποια φωτογραφία θέλουν με τους 2 τρόπους
ή ζωγραφίζουν κάτι το οποίο θα ήθελαν να φωτογραφίσουν με zoom in και zoom out
Παρουσιάζουμε στα παιδιά 3 φωτογραφίες
του φωτογράφου Andre Kertesz
To σπίτι του ζωγράφου
Μοντριάν – Ο αδερφός του Κερτέζ - το
πιρούνι και το πιάτο
Τα
παιδιά επεξεργάζονται τις
φωτογραφίες και τις σχολιάζουν(βλέπουμε σκιές των αντικειμένων ενώ στην
φωτογραφία με το πρόσωπο δεν κατάλαβαν ότι είναι ένας άνθρωπος και η
σκιά του νόμιζαν ότι είναι δύο άτομα). Αποφασίζουν να βγάλουν και αυτά
σαν τον φωτογράφο τον Κερτέζ φωτογραφίες έξω στην αυλή μια μέρα με
ήλιο(παρατηρώντας
την θέση του ήλιου). Το κάθε παιδί πήρε ένα αντικείμενο βγήκε έξω και το
φωτογράφισε
. Φωτογράφισαν επίσης τις σκιές των παιδιών.
Κάνανε και αναπαράσταση της φωτογραφίας
Τα παιδιά κινούνται ελεύθερα στον χώρο ενώ ένα παιδί είναι ο φωτογράφος. Μόλις πει ο φωτογράφος -ένα δύο τρία κλικ- τα παιδιά πρέπει να πάρουν μία πόζα και να μείνουν ακίνητα για να βγάλει ο φωτογράφος μια φωτογραφία. Στη συνέχεια γίνεται άλλο παιδί φωτογράφος.
Τα παιδιά κάνουν ομάδες και
μοιράζουμε στην πρώτη ομάδα φωτογραφικές μηχανές. Χορεύουν στον ρυθμό της
μουσικής
Στο σταμάτημα της μουσικής πρέπει να φωτογραφίσουν το αντικείμενο που τους λέει ή τους δείχνει η νηπιαγωγός. Η κάθε ομάδα φωτογραφίζει κάτι διαφορετικό.
Στο σταμάτημα της μουσικής πρέπει να φωτογραφίσουν το αντικείμενο που τους λέει ή τους δείχνει η νηπιαγωγός. Η κάθε ομάδα φωτογραφίζει κάτι διαφορετικό.
Παίζουμε με τον ήχο(κλικ) της φωτογραφικής
μηχανής. Τα παιδιά χτυπούν τα χέρια τους ανάλογα με τον ρυθμό που ακούνε από
την νηπιαγωγό.
Κλικ κλικ κλικ κλικ
Κλικ παύση κλικ παύση κλικ
Κλικ κλικ-κλικ κλικ κλικ-κλικ κλικ
Κλικ-κλικ κλικ-κλικ
κλικ-κλικ κλικ-κλικ κλπ
Ο ρυθμός όλο και δυσκολεύει στη συνέχεια
Κλικ κλικ-κλικ κλικ-κλικ-κλικ κλικ
κλικ-κλικ- κλικ-κλικ-κλικ
Τα παιδιά επιλέγουν
να φωτογραφίσουν ένα αντικείμενο της τάξης από διάφορες οπτικές γωνίες από πάνω
από το πλάι από μπροστά από πίσω. Μετά βλέπουν τις φωτογραφίες στον υπολογιστή
και επιλέγουν αυτήν που παρουσιάζει καλύτερα το αντικείμενο
Όλα επέλεξαν την
παρακάτω φωτογραφία
Παίζοντας με τις σύνθετες λέξεις
και εξηγώντας στα παιδιά τι σημαίνει η κάθε λέξη στη λέξη φωτομοντέλο τα παιδιά
έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον(ειδικά τα κορίτσια) όταν τους πρότεινα να
αυτοσχεδιάσουν και να κάνουν μια φωτογράφιση μόδας. Είδαμε περιοδικά μόδας με
μικρά παιδιά να διαφημίζουν ρούχα και αμέσως βάλανε κάτω όλα τα αξεσουάρ και τα
ρούχα από την γωνιά της δραματοποίησης, διάλεξαν τι θα ήθελε να διαφημίσει το
καθένα και ξεκίνησε η επίδειξη.
Διαφημίσαμε ρούχα παιδικά
Φόρμες αθλιτικά
Αποκριάτικες στολές
Καπέλα και κασκόλ
Σκουφάκια
κασκόλ και καπέλα
Τσάντες
Ένα παιδί γίνεται
φωτογράφος και επιλέγει ένα άλλο παιδί για να το φωτογραφίσει σε κάποιο σημείο
της τάξης που θα αποφασίσουν μαζί.
Οι φωτογραφίες που τράβηξαν τα παιδιά είναι οι εξής
Εκτυπώνουμε τις φωτογραφίες που τράβηξαν και
τις δίνουμε την άλλη μέρα στα υπόλοιπα παιδιά τα οποία πρέπει να βάλουν ένα
άλλο παιδί ακριβώς στην ίδια θέση που καθόταν και το παιδί της φωτογραφίας και το
παιδί φωτογράφος να τραβήξει μία όσο γίνεται πιο ίδια φωτογραφία.
Εδώ έγιναν αρκετές αλλαγές και η Αννα αγανάκτησε. Τέλειωνε πια!!!!!!!!
Οι φωτογραφίες που τράβηξαν τα παιδιά την επόμενη μέρα είναι οι εξής
Εκτυπώνουμε
και αυτές τις φωτογραφίες και τις συγκρίνουμε με τις προηγούμενες και βλέπουμε ομοιότητες και διαφορές
Η διαφορά είναι στα χέρια(ο Νίκος τα έχει πίσω και η Χρυσάνθη πλάι) και στα πόδια(ο Νίκος τα έχει ανοιχτά και η Χρυσάνθη κλειστά)
Η μια φωτογραφία είναι πιο κοντινή και η άλλη πιο μακρινή όμως η στάση του σώματος είναι η ίδιαΕδώ έγιναν αρκετές αλλαγές και η Αννα αγανάκτησε. Τέλειωνε πια!!!!!!!!
Η διαφορά είναι στα χέρια(ο Νίκος τα έχει πίσω και η Χρυσάνθη πλάι) και στα πόδια(ο Νίκος τα έχει ανοιχτά και η Χρυσάνθη κλειστά)
Η μια φωτογραφία είναι τραβηγμένη από μπροστά και η άλλη φωτογραφία είναι τραβηγμένη από το πλάι
Η Ρεβέκκα είναι πίσω από το κουκλόσπιτο και πιο κοντινή φωτογραφία και η Αναστασία είναι μπροστά από το κουκλόσπιτο και πιο μακρινή φωτογραφία
Η διαφορά είναι ότι ο Βασίλης έχει τα χέρια του πίσω ενώ η Δέσποινα μπροστά και ο φωτογράφος στην Δέσποινα ήταν απέναντι ενώ στον Βασίλο λίγο πλάι
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ...........................
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου