Κυριακή 30 Αυγούστου 2020

Ταξίδι στ' όνειρο...12η Συνάντηση Τα βραβεία της ζωής μας!!!!(Κλείσιμο)

Το πιλοτικό πρόγραμμα "Το σχολείο που ονειρεύομαι:Ταξίδι στ' όνειρο"έφτασε στο τέλος.

 Έγινε παρουσίαση του προγράμματος στον υπεύθυνο κ. Κώστα Βλάχο

 και στους γονείς του σχολείου μας.


Τα παιδιά πήραν έπαινο συμμετοχής






Ταξίδι..στ ́όνειρο
Ένα  πρόγραμμα κοινωνικής και συναισθηματικής μάθησης για παιδιά προσχολικής  και πρώτης σχολικής ηλικίας με τη μέθοδο της συστημικής καταξιωτικής διερεύνησης. Υλοποιήθηκε με την συνεργασία του Κέντρου Πρόληψης Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Δράμας.
Ευανθία Ταζόγλου και Κώστα Βλάχο σας ευχαριστούμε για την συνεργασία και την ευκαιρία που μας δώσατε να υλοποιήσουμε αυτό το υπέροχο πρόγραμμα.






















Παρασκευή 28 Αυγούστου 2020

Ταξίδι στ' όνειρο...10η Συνάντηση: Μεταμορφώσεις...άμπρα....κατάμπρα... 11η Συνάντηση: Ημέρα χαράς και δημιουργίας(Υλοποίηση)

10η Συνάντηση: Μεταμορφώσεις...άμπρα....κατάμπρα...


  Τα παιδιά ψάχνουν στο χώρο του Νηπιαγωγείου κάποια μέρη (είτε μέσα είτε έξω στην αυλή) που χρειάζονται μεταμόρφωση. Αποφασίζουν να μεταμορφώσουμε ένα παρτέρι.
Φωτογραφίζουμε το παρτέρι που θέλουμε να μεταμορφώσουμε
Τα παιδιά χωρίζονται σε 3 ομάδες και καλούνται να ονειρευτούν και να μεταμορφώσουν αυτό το μέρος.




Παρουσιάζει η κάθε ομάδα πως θα ήθελε να μεταμορφώσει το παρτέρι.


11η Συνάντηση: Ημέρα χαράς και δημιουργίας(Υλοποίηση)
 Η μεγάλη μέρα έφτασε!!!! Όλοι μαζί μεταμορφώνουμε το παρτέρι μας!!!



Τα ποτίσαμε

Έτοιμο

Το πριν και το μετά












Ταξίδι στ' όνειρο... 8η συνάντηση ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΑΓΑΠΩ - 9η συνάντηση ΤΑ ΔΩΡΑ

Πιλοτικό πρόγραμμα "Το σχολείο που ονειρεύομαι -Ταξίδι στ' όνειρο" 8η συνάντηση- Οι άνθρωποι που αγαπώ.
Τα παιδιά σκέφτηκαν ποιοι είναι οι ξεχωριστοί άνθρωποι στη ζωή τους καθώς επίσης και σε ποιους είναι αυτά ξεχωριστά και γιατί. Μίλησαν για τους ανθρώπους που είναι ξεχωριστοί γι’ αυτά. 


Τους ζωγράφισαν και σκεφτήκαν  τι είναι αυτό που τους κάνει ξεχωριστούς.



Παρουσίασαν τα έργα τους στην ολομέλεια και εμείς καταγράψαμε τις αξίες που τους κάνει ξεχωριστούς




Όταν επιστρέψουν στο σπίτι τα παιδιά θα ζητήσουν από τον ξεχωριστό άνθρωπο που επέλεξαν να γράψει ένα γράμμα για το ίδιο το παιδί με θέμα Ο/Η........ είναι ξεχωριστός /ή και τον/την αγαπώ, επειδή.....

9η συνάντηση

Την επόμενη μέρα τα παιδιά δημιουργούν ένα δώρο έκπληξη γι’ αυτόν τον ξεχωριστό άνθρωπο όπου θα του το χαρίσουν στην επόμενη συνάντηση πχ μια ζωγραφιά, μια κατασκευή από πλαστελίνη, από διάφορα υλικά.








Λόγω Covid-19 οι ξεχωριστοί άνθρωποι δεν μπόρεσαν να έρθουν στο σχολείο να μας διαβάσουν το γράμμα που έγραψαν αλλά μας το έστειλαν μέσω email μαζί με μια φωτογραφία.



Τα γράμματα τα διαβάσαμε στην τάξη.
Πώς νοιώθουμε ακούγοντας όλα αυτά που έχουν γράψει για εμάς; Για ποια πράγματα είμαστε ξεχωριστοί γι’ αυτούς; Κάνουμε συζήτηση για τη σχέση πως ενώ έχουμε όλοι ανθρώπους που αγαπάμε τους ξεχωριστούς μας ανθρώπους υπάρχουν ίσως και στιγμές που μπορεί να είμαστε θυμωμένοι μαζί τους. Πως είναι φυσιολογικό να έχουμε καλές και κακές στιγμές με τους ανθρώπους που αγαπάμε γιατί τότε αναπτύσσετε η σχέση ο δεσμός!
Συνεχίζουμε.......

Πέμπτη 20 Αυγούστου 2020

Climate change by Coding and Robotics (STEM) Αξιολόγηση και διάχυση προγράμματος

Φτάνοντας στο τέλος του προγράμματος Climate change by Coding and Robotics (STEM) έγινε η αξιολόγηση του έργου από τα παιδιά και τους εκπαιδευτικούς. Τα παιδιά αξιολόγησαν το έργο συμπληρώνοντας ένα ερωτηματολόγιο στην google.com/forms



https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScSSAhAvYgoqaYPSxBZeAeDKtmyOUKKrj81hMqTnWvoPRBuKA/viewform
 

Η αξιολόγηση του προγράμματος από τους εκπαιδευτικούς

  Η διάχυση του προγράμματος

 

 Καλό καλοκαίρι αγαπημένοι μου συνεργάτες